Himel vilken bridezilla jag börjar bli... RIngde just prästen o fick meddelande att han är på semester till den 23 juli, jag blev helt upprörd... Ringde expeditionen och fråga om det är så det ska vara, ska man inte ha mer tid på sig, o hon lät lite förvånad o tyckte att "ja men det är ju gott om tid, två veckor..." Och jag inser ju egentligen att hon har rätt, det är ju faktiskt ingen panik, o jag har pratat med organisten o allt så vi vet ju att musiken går bra. Så det är väl ingen fara... Men ändå, hade velat vara ute i lite bättre tid... Hörde själv hur jag blev darrig på rösten när jag sa att jag börjar bli nervös, o inser att det är sant! Jag börjar bli skitnervös för det här, hur 17 ska man hinna med allt o hur ska allt ordna sig?!? Vi som bokade kyrka 18 månader i förväg, nu är det 5-6 veckor kvar o vi har varken övat brudvals, gjort bordsplacering, skrivit fest- eller vigselprogram... Känns som att det är så mycket kvar så man vet knappt var man ska börja... Och vi jobbar så mycket fram till bröllopet... :( *ledsen just nu*...