• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • fruaugusti07

vimesh -välkommen hit!

ang. "bör placera" vi har struntat i alla måsten och placerat folk huller om buller så att vi tror att alla ska trivas!

Stefans fästmö! du är ingen bridezilla utan börjar bara att bli nervös för att allt ska klaffa.Känner du att du har mycket att göra och dygnets timmar inte räcker så delegera! Det kommer du tjäna på även om DU inte har full koll på allt.
    Vår präst har oxå semester nu men hon ville ta allt innan men om allt med musiken är klart behöver du inte öva eller ta samtalet förräns veckan innan. Det är inte mycket att öva och ni vet ju redan att ni älskar varandra och varför så det är ingen fara på taket om samtalet om det blir sent!

Lycka till med all annan planering!

• Bruden blå

tekanna

Ja det e verkligen härligt. Det är ofta nära till gråten. Man blir så rörd när man får dela en familjs värdefullaste ögonblick. Det är verkligen fint att få den glädjen att vara med.
    Och, ja, jag har fått höra både det ena och det andra, både skratt och tårar, ilska och glädje rymms i ett förlossningsrum.

• Melleni (4/8-07)

i dag va jag och gjorde min provuppsättning eller vad ska man kalla de för lite prat om hur de ska se ut. Hon lyfte bara lite på håret och sa på ett undefär hur man kan göra och så sminkade hon mig lite lätt för att jag skulle få se vilka färger hon tyckte jag skulle ha.. Lite besviken på provsättnigen, jag trodde man skulle sätta upp håret och sminka som man ska ha det.
    Fick även mina bilder från secretboxen i dag..

• chrissa

Melleni (4/8-07)

Måste bara fråga.....hur var bilderna till secret-boxen? Är du nöjd?

• Melleni (4/8-07)

kommer ta bort bilderna om ett tag för att inte riskera att killen får se de..

• kela81

Stefans fästmö -känner igen panikkänslan...vi har samma saker som er kvar att göra...kan du inte börja med vigselprogramet iallafall? Så att de4t mesta är klart och du bara behöver göra ev. småjusteringar?

tekanna-ja, det är trist att arbetsmarknaden ska styra....men det blir ju verkligen så för oss att vi inte har råd att jag är hemma heltid om jag inte har ett jobb först Så det är väll bara att vänta....

vimesh-hej och välkommern Du har inte varit med i tråden förut va Om du har det så får du ursäkta min glömska Äskyller på bröllopsstressen* Jag hoppas på fint, sol men inte för varmt...men agusti brukar ju vara bra....förra året den 4/8 så var det 34 grader där vi ska gifta oss!!!

Melleni (4/8-07)-tror nog att det ofta är så, att de bara lyfter på håret och så....jag ska göra min första provuppsättning av två i morron *lite nervös* hoppas hon är bra

HUr blev bilderna? Är du nöjd?

• Melleni (4/8-07)

smartiz

Kolla in länken..

Jag blev nöjd..

• kela81

melleni-såg inte svaret för att jag skrev för mycket Ska genast kila och titta

• kela81

melleni-supersnygga! Vilken snygging
    Hum...är sååå sugen på att göra en jag med...men pangarna fin inte...kan man görra till ettårsdan kanske

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!