• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • kela81

Stefans fästmö -har du nån bild på skorna?

Idag har jag:
    Hämtat hem min klännning, ändringara blev bra, men den är fortfarande lite stor över bysten, inte så att den ramlar ner eller nått...men jag fyller liksom inte ut riktigt men den går inte att sy in mer....ska hitta inlägg att ha i torseletten så blir det nog bra...
    varit på Ikea och inhandlat servetter, "sand" till ljushållarna och små krukor till blomserdekorationerna...
    sen så har jag träffat tosatmadme och gått igenom lite så det var en bra dag h ör med....
    förutom att vår tårtbakerska är beodrad sängliggande tom Bf i slutet av augusti....så nu måste vi hitta en ny tårtbakare....

• kela81

Om 10 minuter kommer de och hämtar min m2b för hans svensexa.... *nervöst* Jag blir ju typ hispig över allting nu jag OCh inte får jag upp honnom ur sängen heller....

• Petra74

Har inte varit vid datan så mycket det sista pga det fina vädret!
    Nu är jag iallafall här igen. Tänk nu är det inte långt kvar för oss!

Var och lämnade in klänningen för uppläggning nu i veckan så nu kan jag inte gå och tjuvkika på den, snyft!

Nästa vecka sk jag lämna in vigselringen för förstoring eftersom jag råka beställa den en storlek mindre än vad jag behöver ha.

Annars rullar det på!

• Petra74

Blivande fru Lindgren:
    Japp, Niklas ska fota oss på fästningen!
    Har ni träffat honom ännu?
    Jag ska kontakta honom i veckan.

• patriks brud

Så var m2b kidnappad... De hade glömt att meddela mig så jag fick bara en förvarning nyss för att packa ihop lite kläder till honom. Hoppas att de får kul och att han kommer hem, man vet ju aldrig....
    Hade trott att det skulle komma senare, men då får man väl börja bli nervös redan nu...

• Fru Lindgren

Petra74

Jo, vi träffade honom här för ett litet tag sedan. Eftersom vi numera bor i Stockholm så gäller det att passa på när man väl är "hemma" o fixa med olika saker inför bröllopet - såsom fotograferingen osv...Vi ska ju gifta oss i "min" kyrka där jag är döpt o konfirmerad. =)

• Fru Lindgren

smartiz & patriks brud

Så era karlar är iväg på svensexa idag redan?! Oj, oj, ja det trodde jag nog inte var dags ännu...*skrattar lite nervöst*...när tror NI här på tråden att det kan bli dags för ev möhippor då?

Pratade med min ena kusin igår o hon fick jätteroligt åt min nervositet inför denna tillställning. Som sagt; antingen kommer det att ske i samband med vår semester och att vi då kommer befinna oss i mina hemtrakter - men samtidigt kan det (som hon påpekade) lika gärna inträffa här i Sthlm en helt annan helg...hrm...borde kanske inte vara nervös, men kan inte låta bli...

• Melleni (4/8-07)

Stefans fästmö

Igenfara man måste kunna säga som man tycker..

• kela81

juppp...han är iväg idag...och i morron så det är tomt här hemma nu Hoppas att han kommer hem hel och ren i morron bara

Anledningen till att min m´2b blev kidnappad så tidigt är att de kör dubbelsvensexa med en kompis till honnom som gifter sig 7/7

själv har jag mina aningar om lördagen den 21 juli..eftersom min kusin betede sig mycket underligt när det gällde det datumet

• Sussili

Melleni (4/8-07)

Jag tänkte på en sak; när du pratar med prästen igen så behöver du ju kanske inte säga att din pappa ska "överlämna dig". (Det kanske är just detta uttryck som får henne att säga så dumt) Säg bara att du vill gå in med din pappa. Då kan hon ju inte snurra in på sina konstiga idéer. Jag menar, du har ju faktiskt rätt att välja om du vill gå in med din blivande, med din pappa, ensam eller med vem som helst.

Jag är själv 42 år (aldrig tidigare gift, utan barn) och ska gifta mig med en 55-åring (tidigare borgligt gift med 3 vuxna barn 22-30 år gamla). Hade jag haft möjlighet att gå in med min pappa så hade jag gärna gjort det eftersom jag tycker det är fint, detta trots att jag är så pass gammal - men bröllop har jag drömt om sedan jag var liten.

Stå på dig och se till att du går in med din pappa!!!!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!