• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Melleni (4/8-07)

I dag va jag i väg och fotade för min morgongåva till killen. secret box. jag va lite nervös först men de släppte så fort jag kom ditt. De va rikigt kul och jag vågade mer än jag någonsin trodde jag skulle. Hade en vän som är frisör som hjälpte mig att fixa i ordning håret. Jag ville göra boxen lite speciell och då valde jag att på en bild ha killens favo shjorta, hans skatboard., han är nämligen en gammal skateare. De va så kul .. Nu vill man ju göra om de:) Jag säger bara gå i väg och få er fotade de får verkligen självförtroendet att stiga :)

• maljor

Melleni

Jag hade gärna gjort det till min blivande oxå men får inte tag på någon fotograf som kan göra det =(=(=(

• maljor

Jag måste bara skratta lite.
    Alla vi brudar som har planerat och verkligen grävt ner våra näsor i bröllopsplanering och allt vad det innebär vet ju självklart om alla kinaklänningar. De flesta av oss vet även vilka Kanacca är.
    Så läser man en fin säljes annons om en Kanacca ORGINAL!!!! Säljes för 4000 då nypris är 6000?????
    Vart någonstans är Kanacca orginal och är det någon annan som skulle beställa en kinakopia för 6000?!
    Var bara tvungen.... förlåt...

www.blocket.se/vi/12298774.htm

• Melleni (4/8-07)

maljor
    ler lite:)

• lillfrugan4/8

idag har jag köpt min morgongåva undra vart jag ska gömma denn till augusti hihi

• Melleni (4/8-07)

lillfrugan4/8

Vad köpte du?

• kela81

Melleni (4/8-07) -åh...va kul!!! Jag hadde gärna gjort det med...men budgeten tillåter det inte dessvärre...kanske i ettårs bröllopsdagspresent? Fast då är jag förhoppningsvis nybliven mamma eller nått så då kanske det inte är så aktuellt ändå

maljor hihi....

Pratade just med en släkting till min pappa som sagt att hon ville fixa maten....verkar nu även som om hon kan fixa fram resterande serveringspersonal som behövs...och hon ville inte ha betalt...vi får stå för kostanderna då bara naturligtvis Perfekt!!!! Va förstummad man blir när nått helt plöttsligt bara löser sig Nått som man gått och oroat sig över hela tiden....

• Melleni (4/8-07)

Pratade med vår präst i dag och blev väldigt besviken på henne, vet inte vad hon ha de för dag i dag..
    Hon ringde mig och sa att hon går på semester nu och är åter den 17 juli och då skulle vi träffas ca två veckor innan vigseln skulle vi träffas för första gången, ja ha tänkte jag hinner man men hon sa att de borde man.

Hon berättade även att hon inte tyckte att pappa min skulle överlämna mig för att de strider mot vad bibbeln säger I dag. Hon sa :
    - Att förr I tiden va inte kvinnorna självständiga utan fadern bestämde över de och gifte bort de. Men nu för tiden är kvinna mer självständig och man ska gå livets gång med den man ska ge sitt liv åt tyckte hon. Vet inte vad jag ska säga.. men men.. de är inte hela världen. och så sa hon även att vi inte behöver ha nån genom gång av dagen utan de brukar funka ändå.. Ja ha tänkte jag igen... De kändes inte alls bra med henne som präst, känns som hon bara vill få de gjort. Hon har säkert rätt att man hinner planera allt på två veckor men man vill ju gärna få veta lite mer tidigare..

Har även problem att få tag i Emma som ska göra ordning min och min tärna.. Hon svarar aldrig på mail och de går itne att nå henne via telefon... Hur säkert känns det.. Visligen har hon bett om ursäkt på sin hemsida att hon haft lie strul men de har de varit nu en längre tid.

Ush inte min dag i dag...

• Melleni (4/8-07)

Jo en bra nyhet blå bruden är tillbaka

VÄLKOMMEN TJEJEN

• Bruden blå

Melleni (4/8-07)

TACKAR!!
    Skönt o va tebax. blev bara ett kort uppehåll. Fick upprättelse och då är jag ju inte sämre än att jag tar mig tillbaka hit :D

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!