Pratade med vår präst i dag och blev väldigt besviken på henne, vet inte vad hon ha de för dag i dag..
Hon ringde mig och sa att hon går på semester nu och är åter den 17 juli och då skulle vi träffas ca två veckor innan vigseln skulle vi träffas för första gången, ja ha tänkte jag hinner man men hon sa att de borde man.
Hon berättade även att hon inte tyckte att pappa min skulle överlämna mig för att de strider mot vad bibbeln säger I dag. Hon sa :
- Att förr I tiden va inte kvinnorna självständiga utan fadern bestämde över de och gifte bort de. Men nu för tiden är kvinna mer självständig och man ska gå livets gång med den man ska ge sitt liv åt tyckte hon. Vet inte vad jag ska säga.. men men.. de är inte hela världen. och så sa hon även att vi inte behöver ha nån genom gång av dagen utan de brukar funka ändå.. Ja ha tänkte jag igen... De kändes inte alls bra med henne som präst, känns som hon bara vill få de gjort. Hon har säkert rätt att man hinner planera allt på två veckor men man vill ju gärna få veta lite mer tidigare..
Har även problem att få tag i Emma som ska göra ordning min och min tärna.. Hon svarar aldrig på mail och de går itne att nå henne via telefon... Hur säkert känns det.. Visligen har hon bett om ursäkt på sin hemsida att hon haft lie strul men de har de varit nu en längre tid.
Ush inte min dag i dag...