• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • kela81

maljor-folk är konstinga....du får väll fråga brorsan om hans tjej inte tänker komma....säg att hon måste meddela det till dig i så fall...och så kan du ju påpeka lite att "har man tackat ja så kan man ju inte hålla på å ändra sig hela tiden"...

Sen så går du ut, köper en glass och sätter dig och njuter i solen...strunta i de där dumma människorna...det absolut viktigaste är att DU och DIN BLIVANDE MAn är på plats...och att du är så strålande vacker som bara du kan vara den dagen...

• maljor

smartiz

bryr mig egentligen inte så mycket om hon kommer eller inte (hon har aldrig umgåtts med nån i våran familj) utan det var det där att man inte hör av sig till oss. Men men, hon är borttagen från gästlistan och skulle hon ändra sig nu så är hon faktiskt inte längre välkommen.

Nu ska jag ner på stan och shoppa... och äta mjukglass

• fruaugusti07

En till som lagt till sig...!

Bruden blå (Färingsö )
    Melleni (4/8-07)
    Tezzilezz (Örby kyrka, 15.00)
    Maljor (Ljusdals kyrka, 15.00)
    Pernilla Borås
    FrökenAnna
    Googlad (skånekyrka,16.00)
    lillfrugan4/8
    Chrissa (Folar strand Gotland 13.00)
    annaochkim(Turinge kyrka kl 14)
    patriks brud (Tyresö kyrka kl 15)
    fru-07 (Vårdsberg kyrka kl 15.30)
    Stefans fästmö (Älvsåkers kyrka 16.00)
    smartiz (Grödinge kyrka kl 14.30)
    Sverner
    Cecilia.a (Händene kyrka kl.14.00)
    Sussili (Östra Eneby kyrka, Norrköping kl. 16.30)
    Petra74 (Bohus fästning 13.00, Kungälv)
    Blivande fru Lindgren (Ale-Skövde kyrka 15.00, Lilla Edets kommun)
    tekanna
    Anncha73 (Umeå stadskyrka kl 16.00)

kom på att jag har skrivit fel kyrka på mig
    Sitter och syr upp min klänning nu men har tagit en paus och vart sitter jag då?? På BT förstås!!

• FrökenAnna

Idag har vi träffat floristen, det va skönt att ha det gjort. Blir nog kanon :)
    Ännu en sak att stryka från listan

• Cecilia.A

det var längesen jag kikade in här... vädret är ju så underbart.
    jag är "gräsänka" några timmar till (sambon är på sweden rock) så nu passar jag på.
    jag åkte bil med min mamma i ett antal timmar i helgen (skulle uppvakta en kusin på studenten som bor långt bort)
    Hon ställde tusen frågor om ALLA detaljer till bröllopet, tillslut blev jag galen eftersom jag insåg att jag inte alls har sån koll som jag trodde....
    Det slutade med att jag gav henne ansvaret att beställa tårta! det känns riktigt skönt för det har jag varit så stressad över.
    det finns ingen som gör en sån tårta jag vill ha men nu får det bli en överrasknig istället

Idag har jag bokat tid för secret box, hoppas o tror att det blir den ultimata morgongåvan.

• Cecilia.A

bruden blå.
    Vilken fin bukett!
    Men skulle inte du ha en klänning med blå detaljer?
    Hmmm... jag kanske blandar ihop det...
    Den klänningen var vacker, enkel o stilren snygg!

• FrökenAnna

Cecilia.A: det kan va skönt att delegera lite, min mor tycker att jag gjort det alldeles för lite, men så vill jag ha koll också :)
    Tårtan kommer nog bli kanon!

• Bruden blå

Cecilia.A

Tackar.
    Jodå, du minns rätt. Jag ska ha en klänning med blå detaljer. Klänningen bland bilderna är en annan klänning jag har. (hade 4 st, men sålt två av dom nu).
    Skull bara visa modellen för en annan tjej.

• Sussili

Idag är det för varmt att vara ute. Här i Norrköping är det ca. 30 grader varmt i skuggan. Jag låg nyss ute på vår altan (under tak) och solade baksidan av mina ben (som stack fram i solen) men nu klarar jag inte mer. Ska ut och klippa gräset sen, men väntar tills i kväll, då det förhoppningsvis är lite svalare.

Idag skrev jag ut våra vigselprogram. Vi kommer att bli högst 30 personer (o.s.a 15/6 - de flesta har dock tackat ja redan, 2 par har dock tackat nej och några få har ännu ej svarat). Jag skrev ut 45 vigselprogram eftersom jag vet att åtminstone 1 person extra kommer till kyrkan för att se oss vigas - tror det blir fler än 1 och vill att alla ska kunna följa med i det som händer.

maljor:
    Tråkigt att din brorsas tjej funderar på att tacka nej till ditt bröllop, men strunta i det. Låt detta inte ta glädjen från dig gällande din stora dag. Njut av dagen, din man och av de gäster som faktiskt kommer att finnas vid din sida istället. Förstår dock din frustration att hon inte har meddelat er.

• fruaugusti07

Bara 55 dagar kvar tills vi snart blir fruar allihopa!!!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!