• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • kela81

lillfrugan4/8 har du en mailadress så kan du få min....vet inte om den är kanonbra, men den kanske hjälper lite....??

• FrökenAnna

smartiz: om det är okej så får du gärna skicka listan till mig också. Känns som jag tappat kontrollen, jobbet tar all min tid :( anna.niklasson(at)home.se

Fick i alla fall ordnat transport igår, det kändes skönt. Tårtan är på G. Har lite problem då jag är glutenintolerant, men det verkar vara närmare en lösning idag iaf.

Träffade prästen förra måndagen och det kändes kanon. Måste få klart vigselprogrammet innan den 15:e juni för prästen ska kolla på det innan han går på semester *pust*

• kela81

FrökenAnna....jag mailar dig!!! Det finns säkert massor med bra vigselprogram här på Bt om du letar runt lite...ifall du vil ha tips alltså

• FrökenAnna

Tack smartiz!
    Vigselprogrammet är nästan klart :) men jag e alldeles för petig...

• kela81

FrökenAnna-haha....jag könner igen det där...samma här nämligen Om du vill så maila gärna det till mig....jag har ingen aning om hur vårt ska se ut

• FrökenAnna

Skrev visst fel :( anna-niklasson skulle det ju va... Om du har MSN får du gärna lägga till mig där :)

• kela81

frökenAnna-då testar jag igen då få se om det kommer fram nu

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!