• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Bruden blå

Melleni (4/8-07)

jupp blått blir det.
    blått blir lite grundfärgen, och sedan bryter vi av med vitt istället för tvärtom.

• maljor

GAAAH!!! Blir såååå jävla ledsen och trött på allt nu! Vill bara ställa in hela skiten!
    Får ett mess från syrran över att hon beklagar sig på att vårat bröllop kommer bli såååååå dyrt för dem för de måste faktiskt ha flera hotellnätter!!! Ehm, behöver man?
    Har tom försökt hitta billiga boendealternativ men de har inte varit några bra (den 4-stjärniga campingen precis vid vattnet är bara skit för att stugorna inte har egen dusch).
    Är det mitt fel då att de väljer ett av de dyrare hotellen?!

*morr*

Dessutom så ringde sambons ena kompis och tackade ja till bröllopet. Fint, det som inte var lika bra var att han tyckte att han skulle få ta med sig en polare för "han hade ju ingen tjej och vi hade bjudit med partner"!!!
    VA?!
    Dessutom är den polaren en sån här som gärna kör helikoptern varje gång han har druckit för mycket. Vill jag ha honom med på min bröllopsdag???

Var bara tvungen att skrika av mig för nu börjar det bli för mycket för mig!!

• Bruden blå

maljor

ojdå. ja man får sånna där vändor när man bara känner. nej nu vill jag inte.
    Kan säga att även om vi verkligen inte kunnat klaga på våra gäster så har jag haft ett par tillfällen då jag kännt... kom älskling. DU-JAG-RÅDHUSET i morgon. oki?!?!?

• maljor

Bruden Blå

jo men nu orkar jag verkligen inte. Känns bara skit eftersom vi hade funderat på att hjälpa till med en liten del av boendet för alla de som har jättelångt att åka just för att det inte skulle bli för dyrt.
    Tur att sambon finns så man kan gråta hos nån nu =(=(

• Melleni (4/8-07)

maljor

Men du. De är ju deras val att de väljer de hotelet. Du ska inte ta åt dig. Fult av henne att påpeka de till dig tycker jag.
    Säg som de är till henne. hennes val hennes kostand.
    När de kommer till den andra killen, säg i från. man ska inte ha nån på sitt bröllop som man inte vill. Han kommer nog ändå ska du se.
    Hoppas du lungar ner dig snart.
    Ger dig en kram

• Anncha73

Alltså, jag gifter mig oxå den 4/8 å jag har inte alls gjort lika mycke som ni har..Känns som om jag får *panik*.

Nåväl klänning har jag iaf + skor å underkläder..Ringarna fixade vi idag hmm sen e det inge mer.. (festlokal å kyrka håruppsättning m.m e ju såklart oxå fixat)

Men jag läste nån som hade sitt osa för någon dag sen, vi har vårt osa sista juni, e det knepigt eller??

• jessisca

Anncha73:

skönt att jag inte e ensam om att inte va lika långt fram i planeringen som alla andra här verkar va...

• maljor

Melleni

Tycker oxå att det är deras val men eftersom jag redan har dåligt samvete över att det blir så dyrt så blir jag extra ledsen, speciellt som jag alltid ställer upp utan att gnata över kostnad.
    Dessutom har vi ju tom sagt ifrån oss presenter men tydligen så duger inte det *suckar*

Ang. den andra killen, det finns så många andra som vi hellre hade velat ha där men som vi faktiskt inte hade råd att bjuda (då hade gästlistan ökat med 120-130 pers nånting) så där är jag helbestämd. Tycker bara det är tråkigt att sambons kompis reagerade sådär.

Tack för kramen! Är ganska lugn, bara oerhört ledsen och trött. Helt slut efter allt som har varit =(

• Melleni (4/8-07)

maljor
    Sköt om dig

• Anncha73

jessisca

Å va härligt att det finns en till..Trodde typ jag var jättesen på allt...Men jag måste medge att jag känner mig lite stressad, fasen det e ju bara 2 månader kvar ju...

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!