• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • maljor

Bruden blå

Jo, växlingen mellan hög- och lågtryck har jag känt av de senaste 2 veckorna och som tur är så fungerar jag som människa även om jag har fruktansvärt ont då oxå. Det är i stort sett bara när jag får migrän som jag däckar ihop totalt =(

Hoppas det går bra på tentan!! Glöm bara inte bort att vila mellan varven så du inte pluggar ihjäl dig!

Önskar att jag hade lite grönare fingrar så man hade kunnat fixa ordentligt fint med blommor men det har jag inte =/ Har beställt min bukett istället så jag vet att det blir bra ;)

• Bruden blå

maljor

he he du det e nästan tvärtom skulle jag vilja säga.
    glöm inte bort att plugga lite mellan jag slöar och gör allt jag inte borde. som att sitta här tex. motivationen är som sagt va väldigt låg just nu.

• maljor

Bruden blå

Hehe... gör inte som jag gjorde under gymnasietiden bara. Jag somnade på tangentbordet och hade fina rutor i heeeela ansiktet sen

Ska inte heller sitta här men kan inte riktigt slita mig än. Måste kolla runt efter lite fina saker till bröllopet först

• Bruden blå

maljor
    just nu är jag multifunktionell. har lektionerna inspelade. så sitter och lyssnar sammtidigt som jag surfar här, så just nu får jag va lite lat ;)

• maljor

Bruden blå

Det va ju smart Synd att jag inte kan ha symaskinen på databordet =/

Ja just det. Vi kommer få en del extrapengar till resan i vinter. Sambon får löneökning nu så nu slipper jag stämpla upp när jag jobbar halvtid Det har legat som en sten i magen på mig länge så det känns sååå bra =)=)

• FrökenAnna

Bruden blå: Kanonfin bukett!!

• Cecilia.A

Idag har jag varit o handlat fina underkläader som jag ska bära när jag fotar till min secret box.
    Jag har inte hittat något fint strumpeband så jag knåpade ihop ett själv, det blev jätte gulligt!

Imorgon måste jag få tummen ur och ringa o beställa tårtan.
    Vi vet hurdan den ska se ut men det kan ju vara bra att beställa oxå...

Min m2b ringde idag till en bekant o frågade om vi kan få låna hans gamla fina bil som transport men eftersom han inte visste om det skulle bli regn då så fick vi inte det. hmmm... snacka om känsligt... Klart att det inte regnar den 4 augusti!

• FrökenAnna

Jag pratade med prästen idag på telefon och han lät jättetrevlig. Vi ska träffa honom på måndag kl 18, så nu får jag väl söka efter trådar där det diskuteras vad prästen går igenom :)

Hämtade som sagt ringen igår och den är sååå fin. Försökte hitta en bild på nätet, men inte hittat nån. Men jag hoppas att jag kan lägga upp en egen bild snart.

• Cecilia.A

vi ska träffa vår präst v.24.
    När jag pratade med henne på telefon så glömde jag att fråga om vi bör förberada något särskilt.

Fröken Anna
    Du kan väl informera mig om det var något särskilt man bör tänka på när ni träffat er präst?

• chrissa

Vi ska träffa vår präst på onsdag, då kommer han att åka med ner till vigselplatsen som ligger vid havet, för han ville se hur det ser ut! Kul tycker jag!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!