• fluff83

1:e september

Hej allihopa!

Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)

Hoppas ni hänger på =)

• Svar på tråden 1:e september
  • Fröken smultron

Min m2b kommer också att gråta! Han gör det ibland när han blir rörd, men han försöker att inte visa det, så han tror inte att jag har märkt det. Är helt säker på att det kommer att komma tårar även hos honom 1 september.

Louise14, hoppas att teorin stämmer! En tår eller två kan jag leva med, men om det bara strömmar tårar vore ju inte så kul...

Brukar alltid bli helsnyftig på kompisars bröllop, oavsett hur närstående de är. Bröllop är bara så vackert och stämningsfullt!

• Louise14

När min bror gifte sig så grät jag så att jag hulkade, folk vända sig om.... pinsamt värre.

• bride2be!!!

Jag såg på Bridezillas i helgen o då va det en tjej som tutade från hon gick upp till altaret o hela vägen genom vigseln. Kanske mest för att dom mindes hennes pappa, men man hörde nästan inte vad prästen sa för hon hulkade o stönade hela tiden. LORD! Hoppas man inte blir så illa själv Men några tårar kommer nog.

• bride2be!!!

Hon hade oxå glömt att ta med sig sin m2b's ring Tror hon va LITE för mkt fokuserat på sig själv den där tjejen...

• Fröken smultron

bride2be!!!
    hahaha! Riktigt SÅ illa hoppas jag att det inte blir. Hade jag varit gäst på det bröllopet hade jag nog haft svårt att hålla mig för skratt!

• bride2be!!!

Louise14

Vilka fina låtar!! Vi har valt traditionella in- o utgångs låtar sen kommer vi ha en solosång om vi nån gång får bestämt oss

• bride2be!!!

Fröken smultron

Ja, det blev lite FÖR mkt. Herregud. Tycker det är roligt att se såna program, men man blir ju lite provoserat oxå av hur folk beter sig. Nåt är ju säkert uppgjord, men jag tror det är mkt som är äkta oxå. Haha, man prisar sig lycklig över att man inte är så själv Hennes mamma mena ju att det var HENNES bröllop o blev lite grinig över att hon inte fick all uppmärksamheten!!!!

• Fröken smultron

bride2be!!!
    Herregud, vilka människor det finns i de programmen! Tycker lite synd om det stackars brudgummen som inte verkar ha så mycket att säga till om...

• Louise14

Jag tycker att ni verkar så himla coollugna här inne! Är ni inte oroliga att ni skall glömma något?

Förresten, någon utav er som köpt ett paraply ifall det skulle regna? Jag litar på att det inte regnar, eller att någon annan förser mig med paraply i sådant fall!!!!! hi hi

• FruÖlandstok

Louise14
    hihi, jag tror skenet bedrar.. jag räknar med att jag om två veckor kommer vara ett nervvrak.. har riktig ångest för hur jag ska hinna med allt..

Svar på tråden 1:e september