1:e september
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
korsett , evnetuellt bh och silikoninlägg samt spetstrosor
huvudsaken det ser snyggt ut med klänningen på, sen kan man ju byta om för natten efter festen
Ja, själv hade jag ju täntk att vara riktigt sexig på bröllopet, men har ju lyckan att vänta barn och kommer att vara i v27 på bröllopet, så blir kanske inte ritkigt vad jag har tänkt mig, men skall gå och titta efter snygga underkläder till mig idag efter jobbet...
Jag resonerar som Discodivan. På dagen ska det se snyggt ut under klänningen samtidigt som det gärna får vara lite bekvämt också
Jag har till exempel en sån där bh som jag måste tejpa fast eftersom klänningen är utan axelband och har låg rygg. Inte världens snyggaste direkt
Tänkte nog inhandla lite snyggare underkläder att ta på mig när vi kommer till hotellet efter festen. Efter att ha gått omkring i underkläderna hela dagen kanske man ändå kommer vilja fräscha till sig och byta om?
Hmm, lite felsyftning där i mitt inlägg. Självklart är klänningen den finaste jag har sett, det är den upptejpade bh:n som inte ser så kul ut. Så fel det kan bli!
Här är en som inte ska bo på hotell på bröllopsnatten.. vi har ganska begränsad budget å insåg att det faktiskt skulle vara mkt mysigare å åka iväg helgen efter istället för på bröllopsnatten vet jag att jag kommer vara så utmattad att jag bara vill trilla ner i sängen å sova.. så jag sover hellre gratis hemma.. så det blir bekväma underkläder som håller in lite.. finns sånna tro? men man kanske ska införskaffa nått fint till hotellnatten efter.. men det hinner jag nog då.. om jag inte skulle råka få ett jobb vilket känns lite osannolikgt just nu.. men man vet aldrig
Känner också igen mig i era drömmar. Drömde att vi hade glömt att boka både lokal och kyrka och att det var 1 (!) dag kvar...
Fröken smultron
Visst får du följa med Tror inte min m2b har nåt emot 2 tjejer, haha.
Underkläder ja.. Jag ska ha en axelbandlös klänning med snörning bak så jag funderar faktiskt på att inte ha någon bh alls. Själva toppen är som ett korsett i sig så det behövs inte Jag frågade min man, men han ville att jag inte skulle ha några underkläder alls för dom ska ju ändå av, haha, killar
Blir nog en söt liten stringtrosa
Ohh, jag vill också ha massa sexiga underkläder på mig på bröllopet!! Själv får dra på sig ett par elefanttrosor och stödstrumpor för att klara dagen.. hi hi
Louise14
Din man tycker säkert du är sexig oavsett vad du har på/inte på dig
Du får ta igen det efter bebisen är född och överraska honom en dag han minst anar det. Grattis till bebisen i magen förresten
God morgon tjejer!
Planeringen går vidare nu när det är mindre än en månad kvar till bröllopet! Iiiih! Tänk att äntligen kunna säga det! Själv har jag varit igång med planerandet i över ett år och bröllopsdagen har hela tiden känts så overkligt långt borta. Men nu börjar den verkligen närma sig med stormsteg och det börjar bli mer "på riktigt" om ni förstår. Nervöst!!!!
Louise14,
Ja, grattis till lilla bebisen! Nygifta och med en ny liten bebis strax efteråt. Vilken härlig start på ert gemensamma liv som gifta!