1:e september
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Inte jag iallafall. Vet inte hur det kommer bli, mina bästa vänner bor ganska långt ifrån mig.. men jag hoppas att det blir något iallafall
Vi har också sneglat på festlokalen igen.. haha fick oväntat besök av min pappa där också som spann iväg i värsta planeran så vi fick hejda honom.. trodde jag inte om pappa.. hihi..
Ingen möhippa här heller.. mina kompisar bor också utspridda plus att jag inte har så många å en del av dom håller inte sams så jag förväntar mig inte så mkt.. vi får väl se.. har dock sett att min sambo pratat med min bästa vän i 30min förra måndaen när jag gick igenom våra räkningar (samtalsspes) snokade inte reagerade bara på att han ringt ett så långt samtal (mkt ovanligt) å råkade då se det så vi får väl se ;)
Ingen möhippevarning här heller, men hade i och för sig helt glömt bort att man skall bli hippad innan bröllopet. Hur skall man hinna med det?
Louise14
Hihi, ja det är bra fråga.. det är ju såå snart.. plus att jag under de helger som är kvar kommer ha ett besök av svärföräldrarna, två studiehelger å en tentahelg..
Min sambo ska få sin svensexa dagen innan bröllopet han.. så jag håller på å fixar back-up till att hjälpa mig med allting dagen innan.. i smyg, för sambon får ju inte veta nånting..
Fröken smultron
Jag var på besök hos min bästa kompis som bor i en annan stad och vi hade planerat att shoppa. Trodde jag....
Dagen började med en skööööön massage, men jag kunde inte riktigt slappna av pga oron för vad som skulle hända i löpet av dagen.. Men det var en underbar start på dagen
Därefter körde vi hem till henne där alla kompisarna väntade med stooor frukost, jordgubbar och champagne, mmmm.
Sen skulle jag egentligen stå på vattenskidor, men väderguden ville inte det så jag fick plaska runt i havet och leta efter öl med en våtdräkt, simfötter och snorkelmaska!
Därefter fick jag en varm dusch och några roliga kläder som jag skulle ha på mig. Jag fick i uppdrag att gå runt på ett köpcenter och sälja ägg som va bra för potensen! Behövde ett par shots för att våga... Ja, lite förnedring får jag väl tåla... (Som tur va såg jag ingen jag känner!)
Därefter åkte vi hem till henne igjen - räkor o vitt vin! Mmmmmm. Presenter var nästa moment! Jag skulle gissa vem presenterna var ifrån och om jag hade fel fick jag dricka - jätteroligt! Det var presenter som hade nåt med den personen att göra som vi hade upplevt ihop.
Varje gång jag gick på toa hörde jag höga skratt och hyl och tjejerna va i full gång med nya överraskningar
Så va det dax för ballongleken! Dom hade limmat fast små lappar med namn på killar som jag hade haft en "förtid" med och sen skulle jag berätta om historien och trampa sönder ballongen som tecken på att jag va över killen
Sminkning! Ojojoj, va snygg jag blev! Alla ville göra ett bidrag i mitt ansikte och jag såg ut som en riktig 80-tals stjärna när alla va färdiga. Snygg outfit fick jag oxå (mammas gamla kläder - najs!)Sen fick jag på mig några handklovar med rosa plysj på och han andra som jag blev hooked too het Uppblåsbara John! Vackert par om jag får säga det själv Fick en del uppmärksamhet på krogen ja!
Hade jätteroligt och tackar mina kompisar så hemskt mkt för denna minnerika kväll!
Och ni som inte blivit hippad än: det kommer när du minst väntar det!!!!
bride2be!!
Vilken dag! Det låter jätteroligt!
Ölandstok,
Visst är det svårt att hålla allting hemligt för sambon? Jag vet att min m2b kommer få sin svensexa om två veckor och jag har varit på väg att försäga mig flera gånger. Men jag tror inte att han anar någonting. Dessutom vet jag ingenting om vad de ska göra med honom, så jag kan egentligen inte säga så mycket som tur är.
Hej alla, idag träffade vi prästen, tittade på ringar och ja allt ordnar sig!
Höstböna, Härligt!
På tal om ringar. Kommer ni att lämna in era förlovningsringar för att putsa upp dem och gravera in ännu ett datum i m2b:s ring? Antar att man i så fall vill göra det så sent som möjligt så att de är riktigt blanka och fina på den stora dagen!
Fast jag vill helst inte vara utan min förlovningsring en enda sekund, för jag tycker så otroligt mycket om den!
Fröken smultron
Hihi.. gällande ringarna så har vi köpt hela nya till oss båda.. jag ska bara ha en ring.. vi köpte ganska enkla ringar när vi förlovade oss för att vi 1. inte hade så mkt pengar å 2 ändå tänkte byta ringar när vi skulle gifta oss.. min m2b har tom tappat bort sin förlovningsring å jag använder nästan aldrig min.. tror det är fel på oss ;)
Ölandstok,
Aha. Ja, så kan man ju förstås göra, så löser man det problemet
Tänkte nog kanske gå in till någon guldsmed efter jobbet idag och kolla lite vad det kostar och hur lång tid det tar att göra en "ringuppfräschning" (eller vad det nu kan heta).