1:e september
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Tjejer, jag har just lyssnat på de 2 solosångerna som vi skall ha, coh jag kan inte låta bli att lipa lite. Hur skall det gå i kyrkan? VILL INTE fulgråta...
Usch, ingen annan som är nervös inför tårarna?
Jo då, jag gråter också så fort jag hör, åtminstone en av dem. Man kanske kan "nöta" ut dem innan genom att lyssna jättemycket på dem innan?!
Jag blir också alldeles gråtig av en av sångerna vi ska ha på vigseln. Känner inte riktigt igen mig själv, det känns som om några konstiga bröllopshormoner har tagit över :O
Louise14
Jag är en riktig lipsill när det gäller sånger o filmer, griner till allt! Vilka såger ska ni ha om du vill dela det med oss? Vi har jättesvårt att hitta nån bra. Alla "våra" låtar är jättefina, men om man lyssnar på texten handlar det om att göra slut o såna hemskheter Typiskt att gilla såna låtar...
Bride2be:
Vi har valt
"Av längtan till dig" vilken är som klippt och skuren får oss, så jag tror det är därför den är lite jobbigt
"Älska mig", vilken jag inte är lika nöjd med, men vi visste inte vilken vi skulle välja annras, och det är ju en fin låt, även om den inte riktigt handlar om kärlek mellan 2 pers tycker jag.
Usch, blir såååååå nervös av att tänka på att det bara är 25 dgr kvar!! I morgon skall jag till min mormor som mäste hjälpa mig med min klänning ( är ju gravid) och det känns mer och mer verkligt för varje dag. Har bokat skönhetsbehandling och allting sådant!!
Är dock så orolig att jg skall ha glömt något, vad är det störst chans att man glömmer?
25 dagar!!! Helt otroligt!!!
I helgen gjordes vigselprogram färdigt. Skönt att kunna bocka av ännu en sak på listan!
Gråta i kyrkan ja! Det kommer jag definitivt att göra! Jag testar för tillfället Cornelia-07:s metod; lyssnar så mycket på dem att jag ska bli van vid dem. Men häromdagen fick jag ändåen tår i ögat när jag verkligen lyssnade på texten, så jag antar att risken finns att jag ändå kommer att gråta i kyrkan...
Louise14,
Jättefina sånger ni har valt!
Fröken smultron: Jag har också märkt att man ändå gråter...väldigt bra smink är det som gäller helt enkelt...
I natt drömde jag att gick längs altargången i jeans! Nu spökar bröllopsnerverna tror jag...
Ahh, har haft svärföräldrarna här över veckoslutet så nu har det faktiskt varit lite avkopplat från bröllop i fyra dagar.. såå skönt.. men så direkt när dom åkte kom ångesten tillbaka på allt som ska göras å jag som inte får bröllopspyssla när jag ska plugga!
Nästan så jag önskar att svärisarna kommer tillbaka.. men bara nästan ;)
å tjejer.. klart ni ska gråta i kyrkan.. jag är väldigt känslokall av mig å lär inte gråta men jag känner att det mer är nått fel på mig så vara glada över att ni gråter en skvätt eller två i kyrkan
Jag har läst i en annan tråd, om fulgråta och så i kyrkan, coh tydligen är det många som säger att man fångas så av stundens allvar, att man inte gråter på samma sätt som man trodde innan. En tår elelr två kanske, men att man är så spänd och nervös att det liksom inte kommer fram några tårar. Jag får hoppas på det för min skull!
Däremot tror jag att det är vanligare att männen blir överlumpade av alla känslor, då det itne är lika förberedda. I alla fall är jag säker på att min M2B kommer lipa. ( och jag skall njuta av att se honom göra det, för han gråter verkligen aldrig annars....elakt kanske, men sant).
ha,ha Louise14...håller med om det där med M2B och tårar.