1:e september
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Lugn?! Knappast! Men än så länge tänker jag att "det är gott om tid kvar". Hur länge kan man gå och intala sig det tro?
Rosenlarv,
Du som beställde från gordinegenbok.se; vet du hur lång tid det tar från det att man lägger beställningen till att man får hem boken?
Jag har följande kvar, och inte så stressad, men nervös, borde jag vara stressad?
Finslip av festprogram
Träffa prästen ( tid bokad)
Träffa fotografen ( tid bokad)
Underkläder
Smycken
Brudvals ( tid bokad)
Förbi floristen för diskussion av blommor
Fröken smultron
Det skulle ta runt två veckor. Om du beställer nu så borde det alltså fortfarande vara möjligt att få den i tid. Jag skriver så fort jag får min!
Rosenlarv,
Jättesnällt! Tänkte sätta mig och pyssla med bilder och så imorgon kväll. Ifall jag hinner bli klar så lägger jag en beställning då. Hoppas hoppas!
Åh vad ni är duktiga som gör en egen bok...
Idag skall jag till mig mormor för att få hjälp med brudklänningen, känns skönt att ta tag sakerna och inte bara skjuta allting på framtiden..vilket jag har en tendens att göra.
24 dgr att genomlida till den stora dagen. D v s 16 arbetsdagar för min del!
Louise14
Du kan ta det luuuugnt. Ni har ju inte mkt kvar! Vi har inte övat på brudvalsen.... Behöver man det? Ingen som kommer se mina fötter ändå under min stora klänning
I morgon ska jag provsätta upp håret igen - med löshår!!! Och på torsdag ska jag sminkas. Det börjar kännas att det närmar sig nu! Jag ska hämta min klänning som är sytt upp oxå + finslipa beställningen av bröllopstårtan. Annars ska vi skriva ut festprogrammet o göra gärstpresentationerna - det är inte lätt till 78 pers..
Tur att man har semester om 2 veckor
Vigselprogrammet menade jag. festprogrammet är det nån annan som har hand om som tur är
får man hoppa in så här på sluttampen och "svettas" med er andra september brudar???
Hej brud 070901! Det är klart man får!
Planeringen går framåt för min del. Idag ska jag ringa och rådgöra en sista (?) gång med frisören. Ska dessutom kolla om de skor jag har bestämt mig för har kommit in. Känns som att läget är under kontroll just nu...