1:e september
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Danis: Det ska man inte! Tror era gäster kommer att uppskatta och komma ihåg grillbuffén mycket mer än om ni hade haft "vanlig" mat.
Hej! Jag har börjat bli lite nervös för min klänning! Har än så länge inte provat smycken, omsydd klänning och skor ihop, så jag vet inte ritkigt om det passar. Har ni andra gjort det?
Har ni köpt morgongåvor till era män? Min man fyller år på bröllopsdagen, så jag måste köpa något, men har ide´torka. NÅgon som har någon tips?
Louise14,
Nej, jag har samma lilla ångest när det gäller klänningen. Har inte heller provat allting tillsammans. Och nu hänger klänningen 25 mil härifrån och jag kommer inte att ha tillgång till den förrän dagen före bröllopet. Bara att hålla tummarna för att allt sitter som det ska...
Jag och m2b har gemensamt bestämt att vi ska strunta i morgongåvor. Oromantiskt men praktiskt
gah! nu har min sambo "städat" igen.. hatar när han gör det å flyttar på saker som han sen inte kommer ihåg vart han lagt dom. suck.. jag är nog den enda som klagar på att min karl städar för mkt ;)
iaf.. nån som sett min hindersprövning? *leta vidare* vara bara tvungen å klaga offentligt så älskling slipper det när han kommer hem sent ikväll.. måste köpa födelsedagspresent till honom också när jag nu ska hinna det..
Hej
Kommer in lite sent. Ska också stå brud 070901. Låter som ni alla hunnit få koll på det mesta, ooo känner paniken...
Jag måste undra, vilken brudvals dansar ni till?! Vi kan verkligen inte hitta något. Vill ha en kul/mysig låt, som går i valstakt, men absolut inte någon av de traditionella. Snälla, så glad jag blir för alla tips :)
ja.. Rosenlarv är ju ansvarig till att jag funderar på å dansa till get sick soon med hello saferide.. så den kan jag tipsa om..
antingen det eller Walz#2 med Elliot Smith.. vi har haft många turer runt dans men det blir nog en vals med ett mindre avbrott i mitten för lite "fuldans"
Det verkar vara några blivande män till oss 1:a septembare som fyller år nu snart. Min blivande fyller 21:a aug. Och Louise14:s verkar fylla den 1:a eller 2:a sept. Jag skulle nog också behöva lite tips på present både födelsedags och morgongåva.
Ölandstok: När fyller din? De låter väldigt lika våra sambos. Tur att min ska iväg i helgen och dyka så man kan städa och kanske hitta lite som han "städat bort".
Louise14: Nej jag har heller inte provat min ska göra det 29:e aug.
Cape45: Håller med du, vill också hitta en roligare brudvals. Hoppas att någon kan tipsa oss.
danis
min karl fyller år nu på lördag redan.. så jag måste försöka ta mig in imon förmiddag å köpa nått.. frågan är bara vad..
roligt å höra att det finns fler som städar bort saker ;)
Åh vad kul att se något tips, vilken är Walz#2 med Elliot Smith, är det bra text till den?! Vill inte ha en vals med text, som de sjunger om andra i, typ rosa på bal, sjösalavals mm. Vill ha en coolare text. Funderar på You just too good to be true, ingen direkt valstakt, vet inte vad det är. Men kanske kan man ändån dansa lite tretakt...
Cape45: Nja, jag skulle nog rekommendera en låt i valstakt. Det är ju ändå fler än er som skall valsa till den låter efter er..... Sedan , om man inte är superhaj på det, så är det svårt att hålla valstakt till en annan låt, blir gärna lite disco av det då..Men har för mig att det finns många moderna låtar som är omgjorda till valser, av någon svensk artist, som jag självklart inte kommer på namnet på just nu, men skall tänka.