1:e september
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
ja vi har satt samma datum som er... det är nära nu :)
Hjääälp, det är ju skitsnart nu! Tänk om allt går fel! :-/
Rosenlarv
du å jag borde starta en tvillingtråd.. haha varenda gång du skriver nått.. så har jag precis innan suttit å funderart på samma sak.. hade min ångestdag igår.. ;) vi får hoppas vi klarar detta du..
Haha, det borde vi. Det kommer nog gå jättebra för oss båda två. Jag själv måste lära mig att slappna av lite så går det nog fint.
Hehe.. vi kanske ska gå en avslappningskurs.. var nere vid havet igår.. DET var avslappnande.. men det var så himla mkt mygg så jag kunde inte stanna tills jag blitt lugn.. borde vara förbjudet med mygg.. (å sniglar)
Inatt drömde jag om bröllopet, inte mycket som var rätt i den drömmen :) Vi skulle bo i en jättefin bungalow (hade tydligen rest utomlands för att gifta oss), men det fanns en massa kackerlackor i den. Usch!
Fluffbullarna
Jag har en kompis på mitt bröllop som ätit kackelackor.. kanske kan skicka över henne till ditt bröllop med då så fixar det kanske sig ;)
Ölandstok
Det vore ju perfekt! Eller så kan jag skicka över kackerlackorna till ditt bröllop så behöver ni inte betala mat för henne! :D
Fluffbullarna
Jaa.. det vore ju helt klart vara ett utmärkt alternativ för oss båda
I dag har jag lämnat in min klänning för att sy "öglor" till släpet Skönt att slippa få skavsår på handleden av det tunga släpet