1:e september
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Har ni också mycket fixande just nu? Eller är det bara jag som känner att det är hur mycket som helst att göra. Massor med små möten med folk osv osv. Jag tyckte att vi hade hyfsad framförhållning, men jag börjar känna mig lite stressad just nu.
usch, ja vi har huuuuur mkt kvar som helst.. den enda som är fixat är väl eg ringar, kläder och festlokal å vigselförättare.. så lite stressande börjar det bli.. dessutom har jag tenta den 18 aug så jag får egentligen inte planera för mig själv nu.. blir nog intensivt sista tiden men jag är ju ledig dom två veckorna så det ska nog gå..
Jag är skitstressad egentligen, men jag bara väljer att skjuta upp allt Vi måste ha två möten med vår präst, gå igenom hur vi ska göra maten, titta på festlokalen.. aaaa!
Jag är också jättestressad. Vi är båda två lediga två veckor innan, men eftersom vi ska laga maten själva plus att vi har massor av andra saker kvar att göra så lär det ju inte direkt bli två lugna och avkopplande veckor.
Skönt att höra att fler är stressade nu! Vi jobbar båda två ända till två dagar före bröllopet och vi ska dessutom gifta oss 40 mil från där vi bor. Tur att man kan sköta mycket via telefon och mail! Men det lär nog ändå bli full fart dagen innan. Hämta och lämna saker hit och dit, dekorera, bestämma det sista.
Helst av allt skulle man bara vilja ta det lugnt och mysa sista dagen. Men det lär nog inte hända...
Ja, man vill ju inte vara söderstressad på själva dagen. Det känns lite dumt...
Vad har ni (som gifter er i kyrkan) valt för psalmer? Det är ju inte riktigt sommar längre, så sommarsångerna går väl bort...
Jag har precis ordnat min morgongåva till min blivande man! gick in på gordinegenbok.se och gjorde en 40 anledningar till att jag älskar dig-bok med bilder på oss och vår stad.
Rosenlarv: Vad fint! Vi har tänkt beställa böcker därifrån med bilder från vårt bröllop som tack till de som hjälpt oss.
Rosenlarv,
En sådan hade jag också tänkt ge som morgongåva, men helt plötsligt hade tiden sprungit iväg och nu har jag inte tid. Din man kommer nog att bli jätteglad! Själv skulle jag bli helt överlycklig om jag blev överraskad med något sånt!
Fluffbullarna,
Vilken bra idé! Den snor jag rakt av! Om jag får förstås...
Fröken smulton: "Sno" på du :)