1:e september
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Förresten, har ni tjejer tänkt sätta in någon annons i tidningen innan bröllopet. Typ "Vi gifter oss...blablabla". Hur långt innan ska man göra det i så fall?
sätter in annons o bild efteråt istället
Fröken smultron : Vad kul.. tackar för det!!!
då hänger jag med er från o med nu... ,-)
oo.. kolla vad jag hittade.. blocket har börjat med typ nån slags familjesajt där man kan annonsera sen.. det är ju ett alternativ till att annonsera i dagspressen kanske.. www.family.se
brud 070901
välkommen in å hänga med oss
Ölandstok :
tackar ödmjukast *bugar mig djupt*
Ölandstok
Vad kul! Undrar om de hinner köra igång siten innan det är dags för oss?
Fast jag kommer nog ändå att komplettera med att annonsera i lokaltidningen där jag har växt upp (samma ort som där vi ska gifta oss). Tyckte först att det var onödigt, men både min familj och m2bs familj verkar tycka att det är viktigt och då kan vi ju göra dem till viljes på den enkla punkten.
Om vi sätter in en annons blir det nog utan bild. Det är ju roligare med ett foto, men den minsta sortens annons (enspalt, svartvit) kostar över 500 i GP, större bild med färg kostar 1340. Alldeles för mycket för oss.
Fluffbullarna
jisses vad dyrt... 500kr kostar den största här i lokalpressen.. med bild.. å min släkt bor på Öland så då kan vi välja Ölandsbladet.. kostar 100kr med bild.. nästan gratis
hm å sambons släkt är från Östersund å där verkar det tom vara gratis å sätta in annons.. får en genast å börja fundera på om man ska sätta in en i alla fall.. om man blir bra på nån bild
Jag har en fråga till er som skall till salong för frisyr, smink och påklädning. SÄtter ni på er era fina underkläder när ni duschar på morgonen och sedan har dem hela dagen, eller byter ni om när det är dags att hoppa i stassen?