• fluff83

1:e september

Hej allihopa!

Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)

Hoppas ni hänger på =)

• Svar på tråden 1:e september
  • Septembersol

Karin.A och Höstbrud_07: välkomna till rätt tråd!

Och så var det det där med dansen också ja... he, he det blir nog bra. Har ni hittat skor som ni kan dansa in? Jag har lite problem att hitta något bra par. Ska till Göteborg i helgen. Någon som har tips på någon bra butik där? Behöver titta på skor och underkläder. Tips är jätte välkommet om någon känner till stan!

Ölandstok: Vilken bra idé med tårtan! IBland är mammor helt fantastiska att ha

• FruÖlandstok

Jisses, skor och dansa i.. jaa.. jag köpet mina skor i helgen.. med ganska hög klack.. jag har ALDRIG gått i klack innan.. men det passar bättre till min klänning.. så det är bara öva öva öva.. hade tänkt byta om till ballerinas till kvällen men nu har vi planer på att inleda hela bröllopet med dansen.. dvs dansa in till vigseln så frågan är hur det ska gå ;)

• Karin.A

Jag har ett par vita ballerina skor som man snörar upp på benen. Jag kan inte gå eller dansa i klack annars, så jag tror inte jag kommer att kunna göra det på bröllopet heller jag vill inte vricka fötterna det första jag gör.

• FruÖlandstok

Karin.A
    Hihi, jag har svarta ballarinas med snörning på.. :) (har röd&svart klänning) som jag älskar.. provade dom med klännigen men det var inte fint.. dumt.. så vi gör väl ett försök med klackarna annars får det vara fult ;)

• Fröken smultron

Ja skorna verkar bli ett problem för mig också. Letade i helgen i Stockholm men hittade inget fint. Antingen var de spetsiga och obekväma med jäääättehög klack eller också kostade de 2500 kr

Men nästa vecka ska det letas i Göteborg också. Septembersol, jag räknar med att få fullt med tips från dig på bra butiker Kan inte göteborg så bra...

• Fröken smultron

Oj förlåt! Här klampar jag in utan att presentera mig
    Ännu en brud 1/9 som skulle behöva prata av sig lite med er!

• FruÖlandstok

Fröken smultron
    *ta i hand* välkommen in här du också.. du är fullt fritt å bara klampa på utan presentation ;)

• Fröken smultron

Jag såg att det diskuterades dans tidigare i tråden. Är ni "självlärda" eller har ni tagit lektioner?

Själv lutar jag åt det senare. Har ingen aning om hur man dansar vals, men jag tror att det finns potential för att vi ska lära oss om vi bara får lite hjälp.
  • FruÖlandstok

haha ja vi över för fulla muggar.. vi ska dansa vals, bugg & från saturday night fever haha därav lite smått panik med dansen.. vi får se hur det blir i slutet..

• Fröken smultron

Wow! Det låter som att ni är världens proffsdansare! Där ligger man i lä...

Svar på tråden 1:e september