1:e september
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
jag ska hålla tumme för att du vinner namnkampen om barnen sen fluff83 ;)
hur går det för alla? själva har vi åkt på lite ekonomiska bakslag och eftersom vi inte vet om jag blir arbetslös till hösten eller ej (bäst å räkna med att man blir det) så vågar vi inte satsa så mkt pengar på bröllopet som var tänkt så nu håller vi på å klurar på att köpa billiga stålringar som vi sedan ska byta ut längre fram.. men vi vet inte än.. vi avvaktar å ser.. kanske dyker jobbet upp mitt framför ögonen..
hoppas alla 1:a septemberbrudar haft en trevlig midsommar i alla fall..
Jag börjar bli sjukt nervös över att vi skall ha glömt något. Kanske måste bläddra igenom några gamla bröllopstidnignar för att se i planeringskalendern att man inte glömt något?
Nojig värre. Har ni alla som skall ha tårta från kondis fixat den redan?
Hej får jag hoppas in här såhär i sluttampen? skulle egentligen ha gift oss näst år.. men vi ångra oss.. då de blir nu den 1:a september
hehe.. ja välkommen.. du valde ett hemskt bra datum ;) varför ¨ångrade ni er om man får fråga?
Louise 14: ...vi har varit och pratat tårta med kondiset och ska provsmaka imorgon
SÅ gissar att vi spikar allt då
Förutsatt att det smakar som jag vill förstås, och jag är inte lättflirtad
Ölandstok: ja visst gjorde vi
nä de var fullbokat med lokal och så redan nästa år.. så vi sa de.. att vi kör på nu istället.. känns lite konstigt och lite stressigt, när man från början hade ett helt år till bara 2 månader på sig att planera.. men än så länge har de gått bra
hur går de med eran planering?
sommarbrud08
det går nog bra.. önskar själv att jag haft mindre tid på mig å planera.. då hade jag nog fått lite gjort.. våra kläder är klara men det är typ allt.. förutom lokalerna då.. men planeringsstadiet är på g så det är bara å sätta allt i verket också..
Hej igen! Hoppas alla haft en bra midsommar. Vi har haft det lite lugnare på planeringsfronten nu. Det senaste är att vi har bokat en tid med prästen i juli, eftersom han ska på semester i slutet av sommaren. På något sätt kändes det ännu mer verkligt när jag skrev i almenackan "träffa präst kl 11". Pirrigt... Är det någon mer som börjar känna pirret?
Ölandstok: Hoppas det ordnar sig med jobb! Håller tummarna...
Septembersol: tack för tanken.. det löser sig säkert på något sätt. Jag är nyexad från högskolan så det är alltid lite svårt å slå sig in på banan.. speciellt om man är i min bransch.. men man får hålla hoppet uppe..
ja det börjar närma sig med stormsteg för oss.. 65 dagara kvar
Septembersol: Här pirrar det som bara den varje gång jag tänker på det!!!
Ölandstok, hoppas det ordnar sig.