• fluff83

1:e september

Hej allihopa!

Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)

Hoppas ni hänger på =)

• Svar på tråden 1:e september
  • TigerLinn

Nut-Ella

vigseln å upplägget m.m.

• Louise14

Gifter mig i Strängnäs domkyrka. En underbart vacker kyrka med underbart ljud. Sjukt stor bara!!!

• Cornelia-07

Oops! Trodde vi började ha läget uner kontroll, men "kom på" att vi inte hyrt kläder till honom än. Är vi sent ute? Hjälp! Vi kommer inte hinna ut på stan innan midsommar.

• Louise14

Vi har inte heller hyrt kläder och börjar fasa som bara den. TUr att han är ltie större än normalt så att det kanske itne är en strykande åtgång på hans kläder.

• Cornelia-07

Men hur är det generellt med killkläder att hyra? Kan det vara svårt att hitta om man inte har alltför stor framförhållning?

• Louise14

Hjälp vad stressad jag blev!! Vi kommer inte hinna prova ut förrän nästa vecka någon gång. Måste påminna M2B om detta.....

Paniken närmar sig!

• Cornelia-07

Louise14: Egentligen blir det väl inte bättre av att vi stressar upp varandra
    , men det är alltid skönt att veta att man inte är ensam om något...

• Louise14

Cornelia: Det har du verklgien rätt i! Vi får meddela sedan när vi varit och provat kläder! Vad är ni ute efter till din M2B?

• Cornelia-07

En frock coat (tror jag). Jag har inte riktigt koll på det där med manskläder. Tyckte liksom att klänningen var det viktigaste...he,he... Vad ska din blivande ha?

• Louise14

Han skall också ha en frock coat. Skulle haft frack från början, men då ksulle jag ju ha en annan klänning. Nu när det blev mammaklänning för min del, så kändes det lite stelt med frack, då min klänning är mer romantiskt lagd. Men vilket som är snygg tycker jag.

Svar på tråden 1:e september