1:e september
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
fluff83. Har en bild nån stans, som är tagen hos skräddaren, när den håller på att sys - är alltså inte helt färdig då än-..
Får bara leta fram den först..
tesa+tompa
leta snabbare =)=)
var är blivande fru eriksson???
Cornelia -07
våra tog typ en vecka att göra +två dagars framkallning. Fast vi gjorde dem inte själv utan svågern som gillar data gjorde det vilket ju så klart underlättade arbetstempot =) fast nu framkallade vi dem liksom på fotopapper. Tänk på att man måste göra ett person/följe vilket bara det tar ganska lång tid att fylla i. lycka till =)
Tack för tips fluff83! Vad är "person/följe" för något? Menar du ett följebrev? Det tänkte vi skicka med, karta, tips på hotel/boende, osv.
fluff83
Här är jag *vinkar*
Fluff83: hittat skivan som bilderna ligger på.. Märkte där emot att min M2b har tagit bort CD-enheten från datorn.. undra varför... *funderar*
Hallåjsan. Jag ska också gifta mej den 1/9!! Kämpar förfullt med att hitta min brudklänning.....
Hoppas att du hittar nåt "Snart fur O"!
Ni som ska ha tärnor, är ni klara med deras klänningar? Har ni köpt eller hyrt klänningar till dem?
"Snart fru O", menar jag
Corneilia -07
jag menar ett följe alltså en grupp personer som får EN inbjudan tex Fam Eriksson= ett följe
Tärnan köpte själv sin klänning, vi sa till från början att hon fick självklart välja om hon kände att hon hade råd med det och så men sa att vi hade lite tight budget för det, inga problem alls med henne, hon tog det som självklart att betala själv.
Blivande fru eriksson
blev orolig att jag förlorat dig =) Hur känns det nu med allting? Du e inte helt bedrövad över det hoppas jag =) NU ligger ni ju j-ligt bra till med planeringen för nästa år iaf=) alltid ngt=)? Kramis
tesa+tompa
skit också rent ut sagt, dum ide av honom ju =) Han får väl mecka tillbaka den illa kvickt =)
fluff83
Nu är du väl ute och cyklar... Jag gifter mig ju i år... Det är Anneleigh (minns jag rätt nu?) som skjuter på bröllopet... (om det var det du syftade på)
Men vi ligger (än så länge) bra till i planeringen ändå även fast vi gifter oss i år....
Kramis...