1:e september
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Fluff83: Va skönt å höra Är nog mest min mamma som tycker att det är för kort tid.. *s*
Det verkar ju jätte roligt med såna inbjudningar! Blir ju än mer personligt..
tesa+tompa när ska ni ha osa?? Vi har satt vårt till den 1 juli för att vi ska hinna med allt, vi har bjudit typ 90 pers... börjar få lite ångest nu, lät som en bra ide från början men nu börjar jag bli lite skakig...
kan nämnas att bara 60 av dessa är närmaste släkten!!!
Fluff83: det har vi inte diskuterat än.. Men 4v. innan eller så skulle jag kunna tänka mig. (runt den 1/8)
Vi kommer bara att bjuda de närmaste, men eftersom jag har så tokstor släkt.. så blir det ca 50-55 pers ändå..
1/8 ska det va.. *s*
Fluff83. Era inbjudnigar hade redan gått ut va?
Annars hade du ju kunnat reducera lite.. Om det inte känns 100%igt längre menar jag..
vi gifter oss den 1/9
Vu har:
bokat kyrka, präst och lokal
köpt ring
bokat tid hos sömmerska
skickat ut inbjudningarna
bokat frissa
bestämt meny och tårta
bestämt kläder till mannen, dock ej köpt
bestämt skor till båda, ej köpt
köpt kläder till barnen men inte skor
Och det är VI som har... inte VU...
Blivande fru E.:
Du är ju i princip klar juh..
Guu va skönt det måste kännas..!
Blivande fru eriksson
vad avis jag blir ni verkar ha läget under kontroll =)
tesa+tompa
japp vi har skickat inbjudningarna... fast jag har alltid sagt tidigare att jag vill ha ett stort bröllop, kanske stundens allvar som gör sig påmind bara =)Tanken på att där kommer vara över 100 pers i kyrkan och att man ska gå hela vägen till altaret ensam (dessutom inte för snabbt och utan att ramla i de högklackade skorna) gör mig lite skakis, men det hör väl till =) jag vet ju att det finaste jag vet står och väntar framme vid altaret =)
Fluff83: Men då så.. Det är säker som du säger.. bara stundens allvar som gör sig påmint
Jag ville nog ha ett stoort bröllop när jag var liten/yngre, men har nu kommit till insikt att jag nog bara vill ha med de närmaste.. Det blir som sagt ett gäng ändå..