• fluff83

1:e september

Hej allihopa!

Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)

Hoppas ni hänger på =)

• Svar på tråden 1:e september
  • fluff83

puss mena jag så klart=)

• Blivande fru Eriksson

fluff83

Nej kanske inte riktigt så..... hoppas jag iaf...

• tesa+tompa

Fluff83: Klart jag stannar.. om jag får Fastän jag inte är någon "1:e Septembare" längre....

• Draken81

Igår beställde vi våra ringar, bara att hoppas att de kommer passa sen då. Det är titan och de ska tydligen inte gå att storleksändra...

Cornelia>>

Vi har inte heller skickat ut våra inbjudningskort ännu, för jag har inte haft tid att göra dem än. Det blir någon gång i juni. Och ingen vet om att vi ska gifta oss heller, så med tanke på det kanske vi är lite sent ute. Å andra sidan ska vi inte bjuda så många, bara de närmaste.

• Fiskarna

Hej tjejer!

Här är en till som gifter sig 1 september!
    Det känns som att vi har koll på det mesta, men tiden går ju alldeles för fort... Inbjudningarna skickade vi ut i förra veckan, och de uppskattades väldigt mycket. Det känns mer "på riktigt" på något sätt när man ser det svart på vitt.
    Åh, jag bara längtar...bara 3,5 månad kvar nu!

• fluff83

tesa+tompa
    hade varit trevligt om du ville stanna hos oss =)=)

Blivande fru eriksson
    vi får iaf se till att vi aldrig behöver bli så stressade =)=)

Draken 81
    hur lång tid efter att ni beställt sa de att ni skulle få ringarna??

Fiskarna
    håller med känns så mkt mer på riktigt nu när alla vet =) Mäktigt =)

• tesa+tompa

Fluff83: Såg din känning i en annan tråd.. Guu va fiiin!!!
    Har fått för mig att jag kanske vill köpa en ny.. Min M2b tycker att jag är helt knäpp.. Sydde ju trots allt upp den hos skräddare, så den borde ju vara preeecis som jag vill ha den.. Men man blir som sagt osäger när man ser allt fint...

• tesa+tompa

Osäker hette det visst....

• Draken81

fluff83>

Ca två veckor ska det ta att få dem. Om det nu blir något, det har blivit något krångel med betalningen. Pengarna är dragna från kortet men de vill ha någon verifikation på att det verkligen är vårat VISA-kort. Ska kontakta dem på måndag och se om det går att lösa.

• fluff83

draken 81
    okej men två veckor är ju lugnt då kan jag tagganer gällande den ofärdiga biten =)

tesa+tompa
    ja vet är helt kär i den. skulle kunna ha den jämnt =) hähä hur ser din klänning ut??? har du bild =)=)=)

Svar på tråden 1:e september