• fluff83

1:e september

Hej allihopa!

Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)

Hoppas ni hänger på =)

• Svar på tråden 1:e september
  • FruÖlandstok

fluff83
    Hehe.. ja vi hoppas på det bästa.. planerna har bara flugit dom senaste dagarna.. nur har dock vår lillkanin blivit skadad så alla planer om att köpa saker å testaduka å sånt är lagda på hyllan tills vi vågar lämna henne ensamen.. men jag lovar att skicka bilder när dukningen är på g

hoppas bh-letande har gått bra.. det är en skola för sig sånt där.. jag bävar inför min tur till det hela, men det ska nog gå ;)

• TigerLinn

Ölandstok låter intressant..

• fluff83

ölandstok
    var på väla igår och leta bh har alfrig provt så många i hela mitt liv, att bröst är så j-la komplicerat! HItta så klart ingen som skulle passa till klänningen och som samtidigt gav en schysst hylla =)
    Lindex, kapp ahl, H&m och tom en tant affär var jag inne i, desperat eller... snyft...

ja!!! älskar bilder, hur lägger man uppde egentligen tänkte lägga ut våran inbjudan för att tipsa folk men fattar inte hur man gör =-(

• fluff83

tigerlinn
    hur går det med musiken??

tusan jag har inte tänkt på ngt tema, vi ska bara ha ett färgtema, men ett riktigt tema hade ju varit skitskoj... hm... vi har ju alltid sagt att vi ska ha ett riktigt stort gammalt bonnabröllop, man kanske kan lägga lite koskit i hörnen... vad säger ni =)? nja kanske inte ska fundera vidare =)

• FruÖlandstok

fluff83
    Vet allt om det dära ja.. karlar ska vara glada att dom inte har nån byst Du har inte varit inne i nån specialaffär? Inriktad bara på underkläder.. dom brukar ju ha rejäl pejl på vad som passar å inte passar på en.. Dock kan det blir lite dyrare bh:ar men inte nödvändigtvis..

hehe å det där med koskit i hörnen lät ju spännande ;) hihi skämt å sido.. man behöver väl inte ha tema? Vi hade inga planer på tema förrän vi kläckte idén nyligen.. eller jo vi hade färgtema men det sket vi i nu när vi kom fram till vårt musiktema..

• Nut-Ella

Får man hoppa in här? Vi är också 1 septembrare. Är på väg att komma in i planerandet på riktigt, vill få saker gjorda hela tiden och tycker att det går lite långsamt. Inbjudningarna ska skickas ut nästa måndag, väntar på att få dem från tryckeri nu. efter det kanske det tar fart. Kul att läsa vad ni håller på med.

• Louise14

jag hoppar också inte här! LÄngtar så tills det är dags för oss.

15 dgr kvar till sista OSA datum. Nervöst!!!!

• FruÖlandstok

Välkomna..
    För min del har det varit ungefär likadant med planerandet.. tog inte riktigt fart förrän inbjudningarna gick ut 1 maj..

vi tänkte hela tiden "det är gott om tid" men snart är det väl itne det längre...

Vart i kommer bröllopet ske för er två?

• TigerLinn

i dag var prästen åp hembesök vi palnerade vigseln det var kul

• Nut-Ella

Bröllop på Gotland, har hittills funkat oväntat bra med bokningar 1:a september. är det lågsäsong egentligen? Jag tycker inte att det varit nej nånstans. Vi har ändå inte varit ute i särskilt god tid. Önskar att jag kunde börja göra bordsplacering och sånt som är kul! Typ festprogram. Men då måste man ju veta vem som kommer... Hoppas folk OSAr tidigt.
    Vad ville prästen prata om?

Svar på tråden 1:e september