1:e september
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
jag fattar inte var den 2:a smileyn kom från... det skulle va en )...
fluff83
Jaha, nu förstår jag vad du menar.
oups hihi sorry fru eriksson =)=)
fluff83
Ingen fara, men jag blev lite fundersam först och tänkte; "vad har jag nu sagt..." *S*
Hej alla! längesen sist nu tycker jag! HUr ligger ni till vad är INTE ordnat ??? =) KRaaaam
Nu hoppar jag inte här.. för nuuuu har vi kommit igång med vårt planerande.. Sambon är eld och lågor sen vi bestämde tema för festen.. så nu planeras dukning, festprogram..
Kläderna är helt klara (förutom dom där kilona som behövs gås ner så jag kan knäppa klänningen ) så det är snart dags å börja kolla på ringar.. i helgen ska det investeras champangeglas.. dom hade fina 12-pack på Maxi för 59kr.. Så då blir inte skillnanden så stor mot att hyra eller köpa plastglas. Så skaffar vi oss en uppsättning å lämnar hemma hos mamma så att mina syskon också kan använda dom om dom vill det *hoppas på fler bröllop* ;)
Kan det inte bli 1:a september snart? ;)
Ölandstok
önskar desamma.. vad ska ni ha för tema?
TigerLinn
Vi ska ha tema musik.. låter lite flummigt kanske men vi ska ha ett soundtrack till bröllopet (som kommer bli som present till gästerna). Vi kommer duka med lp-skivor bland annat som underlägg under tallrikarna å lite annat skoj.. ska även ha en klassisk merchendise-shop a la konsert i baren under kvällen där man kan köpa våra skivor (best of bruden & best of brudgummen) lite pins, t-shirts..
Vi är bara i planeringsstadiet ännu men der kommer bli mera..
Tilläggas att min sambo och jag är oerhört musikintresserade.. våra kompisar har tom skämtat om att vi borde skriva äktenskapsförord om att alla skivor kommer vara privat egendom ;)
Ölandstok
låter som det blir ett bröllop att minnas, fn vad skoj!!! LÅter skithäftigt med skivor som underlägg osv =) berätta mera!!!!
ska själv till väla imorgon och hitta lämplig bh till klänningen så jag kan få den insydd/uppsydd och allt ngn gång, längtar tills jag får ha den på mig igen !!! =) saknar den... =)