1:e september
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Hej allihopa!
Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)
Hoppas ni hänger på =)
Septembersol och alla andra:
Nu har det börjat pirra lite...Efter att bla ha träffat prästen kändes det verkligt på något sätt. Har ni börjat med fethäftet? Gör ni det själva förresten?
Cornelia-07: Min bästa kompis gör fest- och vigelhäfte. Hon jobbar med grafisk design. Otrolig tur för mig för jag är verkligen inte duktig på det. Hon har fått några riktlinjer, men har i stort sätt fria händer. Då blir det samtidigt en överraskning. Vissa klassiska saker kommer naturligtvis att vara med, bland annat att vi presenterar alla gäster, och att färgerna ska gå i mörkrött och silver. Om man tycker det är Ok så är ett tips att ta hjälp av nära och kära. De som jag har tillfrågat har faktiskt blivit väldigt glada att få bidra. Men om man tycker om att ha full koll på allt så kan nog det bästa vara att sköta det mesta själv. För allas skull För mig har det varit skönt att släppa en del saker som jag vet att andra gör bättre.
Ölandstok: Jag känner igen det du skriver. Jag upplevde samma sak efter min examen. Men det löste sig, precis som det kommer att göra för dig!
Idag blev jag lite stressad när tom min lillebror påpekade att det bara var två månader kvar.. två månader???? nyss var det fasen sju månder..
bra med en tråd man kan skriva av sig lite i.. vet ni vad som hände igår.. vi hade tänkt baka tårtor själv.. jobbigt men vi har lite tajt budget.. men så hade dom börjat med en speciell tårta i nybro.. Nybrotårtan som ska spegla nybro.. den är komposerad precis i dom smakerna vi hade tänkt samt att den är dekorerad med choklad med NOTER på.. kan det bli bättre med vårt musiktema.. Så mamma skulle luska ut vad den kunde tänkas kosta och kanske sponsra oss med det.. Det var mamma själv som smakat den å sa att den var så så god.. ska smaka den när vi ska hem till mamma nästa gång..
Här har ni en till som ska bli fru den 1 september!! Just nu håller jag på att sy pärlor på klänningen har väl bara 3470 kvar nu
Karin.A
välkommen.. hehe det låter som att du har fullt upp ända fram till den 1:a sep om du ska hinna fådit alla dom pärlorna ;)
Ölandstok, ja det ser nog så ut
Hej på er! Här är en till som gifter sig 1/9. Hoppas att man kan få vara med er och diskutera planering och få lite tips.
Iiihh, bara 2 månader kvar nu. Fram tills nu har vi tyckt att vi har läget under kontroll, men det börjar nu gå upp för mig att det inte alls är lång tid kvar. Nog dags att sätta fart!
Ja vår ursprungliga plan var att innan semestern ska allt vara klart! Haha.. eller hur? Så numera är planen på semestern måste allt bli klart för jag har tenta två veckor innan bröllopet som måste fokuseras på..
det jag är mest orolig för nu är hur vi i hela fridens namn ska lära oss dansen vi vill dansa ;)
Ölandstok, hahaha vi övar dans varje kväll nu. Jag är riktigt nervös övre det! Känns som vi har massor kvar och jag får inget gjort. Ska kanske prova menyn på torsdag eller fredag..
Ja.. det får bli intensivt övande på semestern.. karln jobbar i en annan stad i veckorna (inte så bra planerat nu runt bröllopet) så vi har bara haft helgerna på oss.. och det känns som om man vilja göra mer saker på helgen än å bara öva på å dansa ;)