• pärlor

Bröllop den 16 Juni.......

Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
    Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?

Berätta allt......

• Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......
  • KakNina

Vi har buffé, och har därför skippat förrätten. Sen blir det efterrätt, glass med diverse tillbehör. Tårtor blir det i massor, 5 olika sorter faktiskt, placerade på en egendesignad, och av pappa svetsad tårtställning.
    Så det blir inte särskilt "ordentligt" någonstans egentligen, men säkerligen väldigt gott. =)

• chimmi

Mmmmm..... Vad gott med så många olika tårtor.

Kommer ni att vara många på festen?
    Frågade innan, men frågar igen, vart bor ni i/ska ni ha festen?

Själv befinner jag mig i Göteborg, och jag bara hoppas på härligt västkustväder denna dag, och sol i hela landet såklart

• KakNina

Vi kommer vara 60-65 någonting, och bröllopet kommer vara i Lysekil. Däremot befinner även jag mig i Göteborg. Så det är planering på distans (om än inte så jättelångt) som gäller. =)

• brud juni07

jag gifter mig också den 16 juni. kommit på att jag måste ligga i som attan om det ska bli nåt av det här... allt för många lösa trådar. fast det kanske är så för alla, att allt faller på plats de sista dagarna. jag menar, kan alla andra så kan väl jag! :)

• V I L M A

chimmi, whoaa vilken meny! det låter helt fantastiskt! Vi har inte kunnat provsmaka menyn då den hålls på en restaurangskola och de har inte möjlighet att fixa detta i förväg. Litar dock på att det blir bra. Jag har ätit där många gånger förut och det är kanonbra.

Har precis gjort klart alla små placeringskort. De blev så fina! Har gjort dem i cremevitt handgjort papper, namnet står printat på ett tunt nästa genomskinligt papper som jag klistrat fast på det handgjorda pappret med en blå lacksigill. Hmm. vet inte om ni förstår. Men de blev jättefina i alla fall. Jag gillar små detaljer!

• chimmi

Ja, jag hoppas att gästerna gillar maten Visst är det kul att pyssla, men jag börjar bli trött på allt pyssel nu. Jag vill vara färdig med detta IDAG

Låter jättefint det du har gjort. Vi kommer bara att skriva namnen på placeringskortet, men det är också i creme vitt pärlemoraktigt.

• V I L M A

Har idag köpt de sista grejerna till håruppsättningen, lite fina kammar med strassdetaljer på. Och så har jag beställt buketten också! Känns så skönt att kunna bocka av saker i att-göra-listan...

• chimmi

Vad hittade du grejerna till håret? Funderar på att ha lite strassdetaljer i håret, men inte ett diadem. Kanske några små nålar som kan fästas runt knuten som jag har tänkt att ha.

Sitter just nu och svettas över de sista detaljerna kring bordsplaceringen och gästpresentationerna. Jag tror att vi blir färdiga idag...hoppas, hoppas

• Vi två -07

Här är en till som gifter sig den 16 juni. Har idag varit på stan (Göteborg) och fått fixat lite grejer inför den stora dagen. Tyvärr strulade det lite så paniken dök upp som ett brev på posten men nu börjar jag lugna ner mig igen.

Lämnade in förlovningsringarna för putsning idag. Känns tomt på fingret och tänk att det snart ska sitta två ringar där!

Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......