• pärlor

Bröllop den 16 Juni.......

Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
    Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?

Berätta allt......

• Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......
  • V I L M A

Här är en till som gifter sig den 16 juni! Allt börjar falla på plats. Men det är pirrigt värre!
    Ska vi börja nedräkningen tillsammans!?

• Brud i juni 2007

Hej! ja, det vore kul med lite nedräkning...undrar hur många vi är som gifter oss den 16 juni och som chattar här på BT?

• BrendaStarr

...å jag också... Har panik, till och från - ibland känns det som det är så mycket kvar att göra, fast än det egentligen inte är så mycket...

• chimmi

Hej,

Jag ska också gifta mig den 16:e juni. Känns nervöst att det bara är 4 veckor kvar, med tanke på att vi har planerat i nästan ett år...

Håller med MJ2007, ibland undrar jag vad jag stressar över, ibland håller jag på att gå sönder av stress...

Räknar gärna ner tillsammans med er

• V I L M A

Tråkigt väder idag, funderar på att sitta och börja med bordsplaceringen och placeringskorten... Vi kommer att vara ca 65 personer. Hur många blir ni?

• Frantic

Hmmm... jag är BJUDEN på bröllop den 16e Juni, undrar om det är hos någon av er.

• Soofia

Hej!

Gifter oss också den 16/06. Kul med en egen tråd. Var och provsmakade menyn och valde viner igår. Bodde också över på herrgården där vi ska ha festen. Kändes riktig bra. Nu är det vigsel ceremoni som måste utformas lite mer, kanske ha en solist, välja in o utgångsmarschen, printa festprogrammet osv...Men det känns som om allt är under kontroll. Vi kommer att vara 62 totalt.

Nu är det bara 28 dagar kvar...

• chimmi

Vi kommer att bli 80 personer. Det droppade precis av 3 st under veckan.

Jag tror att vi har det mesta klart, förutom alla smådetaljer då...

Träffade prästen och spikade allt med honom när det gäller ceremonin och psalmer. I onsdags var vi och provsmakade menyn som vi ska ha. Vi kommer även att ta personal ifrån cateringfirman, och det känns bra att ha det samlat från ett ställe.

Idag så är min blivande på svensexa - spännande

• chimmi

Träffade prästen i söndags skulle det vara...

• Pedersen 2be

Hej va kul att höra från fler som gifter sig den 16 juni!

Precis som sagts tidigare så känner jag en viss nervositet ibland och helt lugn ibland. Det jag oroar mig över är mest att jag räknat fel i budgeten så att vi inte kommer att vara urfattiga efteråt, men när jag räknar om det så stämmer det alltid...

Vi har också träffat prästen i veckan som gick och det kändes jättebra Mat och vin smakade vi för ett tag sedan och det var också supergott.

Över lag känns det som att det viktigaste (vigseln, kläder, mat och dryck) är under kontroll

Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......