• pärlor

Bröllop den 16 Juni.......

Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
    Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?

Berätta allt......

• Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......
  • Ansulupe

Åh vad skönt!
    Och det ser verkligen alldeles underbart ut på hotellbilderna på din blogg. Hoppas ni får det underbart skönt. OCH champagne :D

• chimmi

Skönt att resan ordnade sig. Ni kommer att få det underbart där

Har idag varit och beställt blommor till buketten och till dekorationer. Kommer att bli jättebra. Imorgon ska jag träffa floristen som ska göra allt jobb. Spännande

• Kristina07

17 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!

Nu känns det så himla verkligt och SNART!

Vi kom på imorse att vi ska ha fiskdamm för barnen. En sak till att ordna, men jag tror det blir bra, något för dem att pyssla med.

Sen har vi musiken kvar. Det börjar kännas stressigt.

• Bedbug

Dansar ni vals som om ni aldrig gjort annat än?
    Vi har varit jättelata på att öva så till helgen blir det troligen vals efter vals på stereon.

• Soofia

Bedbug,

Vi atr bara 2 lektioner o tränar hemma...det är ju mest for fun inte för att se ut som Let's dance deltagare...

Kristina, nej uscch nu blir det bara mer o mer VERKLIGT!!!

Kul men lite nervöst också!

• Kyel

Nja, valsen sitter inte som gjuten om man säger så! Har varit på en lektion och ska på en till på fredag. Tyvärr har vi inte hunnit öva hemma. Får väll skäll av dansläraren! Ska ev. gå en sista lektion till veckan innan bröllopet beroende på hur det går på fredag.

• V I L M A

Nu får jag panik för valsen, vi har inte tränat alls än. Kanske borde jag ändå boka in oss på en snabbkurs. Vet nån någon bra skola i stockholm?

• Ansulupe

Vi dansar ingen vals ... men jag börjar få panik för skorna! Lämnade tillbaka de förra jag köpte idag.
    Kollar i min googlekalender och inser att första (och enda?!) möjligheten jag har att shoppa skor är den 11 juni - efterjobbet och före en utekväll med jobbet ...
    Hoppas att jag hittar några, och hinner gå in dem. Men jag behöver i alla fall inte klara av att dansa i dem :)

• Kyel

V I L M A: Studio Eloge på Västmannagatan i Vasastan. Där går vi. En jättetrevlig liten man som danslärare. Det är inget prestige-ställe utan ett litet ställe nere i en källarlokal (!). Inte så sunkigt som det låter och han är jättetrevlig!!

• Soofia

Vilma,

Vi går på sulan i solna, och de är verkligen super trevliga, vi är jättenöjda.

Kram!

Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......