Bröllop den 16 Juni.......
Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?
Berätta allt......
Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?
Berätta allt......
Bara blev så nyfiken.
När började ni andra planera era bröllop?
Vår planering började lite smått i augusti efter att vi förlovat oss.
Vi började att planera under juli, men det satte nog fart först i augusti.
Vi förlovade oss i december 2005, så planeringen började väl redan då. Men vi kom i allvar på gång i november.
Vi förlovade oss nyårsafton 06/07 men började väl planera i november.
Nu är allt utom musiken klart. Och min BH!!!!! Blir tokig på att jag inte får ihop det. Nu forskar jag kring freebra.
Var är ni allihop!
Jag sitter på jobbet och kan bara tänkta på bröllopet! Hur ska jag få något gjort de närmsta 2 veckorna?
Tur att onsdag är en ledig dag, och jag jobbar halvdag nästa onsdag, samt är ledig fredag den 15e.
Tjena Kristina...
Ja, samma här, har ingen lust att jobba överhuvudtaget...Hämtade min klänning idag!!! Det hänger här på kontoret, tog bilen in idag ingen idé att ta T-bana med en hel garderob!!
I kväll ska vi träffa bandet! Kul!!
Som tur är tog jag ledigt onsdag, torsdag, fredag, måndag o tisdag (har släktingar som stannar lite längre...) och just nu känns det gudomligt!
Nej, nu måste jag faktiskt jobba lite...
Kram !
haha, känner igen mig! Det är svårt att koncentera sig på något annat i huvudtaget. men nu är jag ledig fram till den stora dagen. Superskönt!
Jag har äntligen hittat en BH som passar under klänningen.
Nu måste jag bara ut på balkongen och göra något åt de solränder jag fått i helgen. De passar ju inte alls med klänningens skärning! :)
Arrghhh vad jag har börjat oroa mig för vädret...känns nästan som att det är för fint just nu och att det inte kommer att hålla hela vägen...
vet att man ändå inte kan göra nåt men jag hoppas verkligen att det blir en fin dag!
Jag bara trallar omkring och känner mig upprymd utav allt bröllopstänk.
Har inte heller någon större lust att jobba, vill ju bara att det ska bli den 16 juni. Jag tror att det kommer bli så fint väder Positiva tankar...haha.
Jag har märkt att det har varit superdåligt väder på morgnarna ibland, för att sedan spricka upp till världens solskenseftermiddag. Så om det nu skulle vara regn på morgonen den 16:e, så blir det säkert soligt på dagen.
Kramar
Chimmi,
skönt med lite positiva tankar...nej, egentligen känner jag så att bara det inte blir ösregn så är det OK. Det är med att med tanke på att majoriteten av våra gäster kommer från utlandet, vill man gärna att de ska få uppleva en riktig fint svensk sommarhelg!