• pärlor

Bröllop den 16 Juni.......

Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
    Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?

Berätta allt......

• Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......
  • Kyel

Kommer från Danmark, flyttade till Stigtomta utanför Nyköping när jag var 6 år, bodde i Norrköping under gymnasietiden, flyttade till London i ett år och sen tillbaka till Nyköping där jag bodde 2000-2002. Sen flyttade jag ihop med min m2b i Stockholm (Hammarbyhöjden, sen Björkhagen och nu Kummelnäs utanför Orminge i Nacka). Men mina föräldrar bor i Nyköping så jag är där ganska ofta.

• Soofia

Ja ja, då förstår jag..tänkte väl att du kom från Danmark, det hade vi ju diskuterat tidigare. Men Ok du gick i gymnasiet i Norrköping...hade varit roligt om ni hade gått i samma gymnasiet...Han bodde i Bryngelstorp och flyttade därifrån 94, då de sålde huste också.

• Kyel

Hur gammal är han?
    Jag är född -80.

• Soofia

Hmm. han är en gammal gubbe....född 72!

• ~~Dark Angel~~

Visserligen ser vädret lite halvdant ut, men det kommer att bli en sån rolig dag! Tänk att det redan är dags.

• Soofia

Ja, och nu verkar det faktiskt inte som att det ska regna i mellansverige iaf...och som sagt man kan inte kontrollera allt. Ska bli såå roligt!!!

Lycka till allihopa!

• Kyel

Nu bär det snart av till sista danslektionen (har fortfarande inte hunnit öva själva)! Sen ska vi hämta kostymen och så köpa skjorta, slips och kalsonger.
    Och så ska jag hem och börja packa och tvätta kläder.

Ja, det är helt sjukt roligt att det bara är FYRA DAGAR kvar!!!

• Alicindra

Hej igen!
    Har ni köpt någon morgongåva? Ska ni göra det? Är ledig i veckan och varit på shoppingrunda idag men inte riktigt bestämt mig ännu....

• Soofia

Nopp, ingen morgongåva, det tycker vi känns onödigt faktiskt. Men det ju vi!!

• Bedbug

vi köper inget till varandra heller. Vi sa att vi köper något ihop till oss båda när vi hittar något som vi vill ha. Vad det blir är ännu inte bestämt. :)

Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......