• pärlor

Bröllop den 16 Juni.......

Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
    Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?

Berätta allt......

• Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......
  • V I L M A

ÅÅ jag hoppas på vädret! I DN idag stog det 19 grader och regn på lördag Igår stod det ju 19 grader och sol. Jaja, vädret är ju något man ändå inte kan påverka. Jag är inställd på regn så blir jag i alla fall inte chockad. som tur är, är vi inte beroende av vädret. Lokalen har en stor terass med tak och vi har en plan B för fotograferingen om det blir regn.

Nu har jag tvättstuga. Idag ska allt packas och göras klart inför bröllopsnatt och bröllopsresa. Ikväll ska jag hämta mormor från arlanda, i morgon kommer alla andra släktingar och vänner. Så vi ska vara helt klara ikväll med ALLT!

Vi skrev förresten ett bröllopstal som vi ska hålla tillsammans på tre språk. Min älskling låter så gullig när han pratar finska! Tror att talet kommer att uppskattas!

• Kristina07

Jag har slagit mig på armbågen. Går och funderar på om det kan vara en spricka till och med.

Har tagit värktabletter men de lindrar bara. Får se hur det känns i eftermiddag. Annars får jag stanna till på lättakuten på vägen hem från jobbet.

Jag TOTAL vägrar ha armen i band på min bröllops dag!

• brud juni07

ojoj Kristina 07
    håller tummarna för att det inte är så farligt!
    kram!

• Ansulupe

Igår kväll satt min (snart) man och jag och bara provade ringarna och tittade och myste. Tittade på varandra och såg hur vi passade att se gifta ut.
    Urfånigt. :)
    Ringen känns tung och vacker. Och jag kommer att trivas så bra i den, den är verkligen "min". Två dagar kvar. Och sen blir den kronjuvel min man. Vilket kap jag gjort. :D

• Ansulupe

Krisitna07
    Såklart det inte är en spricka. Det FÅR inte vara det! Och sprickor måste man väl inte ha nåt bandage för?
    Hur som helst, prova att köpa sån där värksalva, Zon och allt vad de heter, som det ofta görs reklam om så kanske du slipper ha ont på lördag!

Brud juni07 och WILMA
    Ja du vädret ja ... Nu när jag kollar verkar det ha blivit lite sämre igen. Men jag har fått låna en fins rosa kappa av min kompis så jag kommer nog inte att frysa.

Och WILMA
    Vad fint ni verkar ha gjort med ert tal. Så klart att gästerna kommer att gilla det. Och era mamor kommer gråta lyckotårar ...

• V I L M A

Kristina07, usch då! Stackare! Nog bra om du går till lättakuten i alla fall. En spricka i armbågen borde göra j**igt ont, nästan outhärdligt faktiskt. Misstänker du det borde du röntga. Kan du röra på armen? Med en spricka i armbågen borde du inte kunna göra det. Hoppas verkligen att det bara är en smäll du fått och ingen spricka. Kör på Alvedon 500 mg x 2, och räcker inte det kan du också varva med Ipren.

• V I L M A

Jaha, sista inlägget för min del här före bröllop och bröllopsresa! Önskar er alla helt fantastiska bröllop!! Jag återkommer i juli med berättelse om bilder!!

KRAAAAAAAAAAM på er vänner!

• Alicindra

Ja, stort lycka till imorgon!! Njut nu hela dagen!
    Kram

• Starstruck

jag ville bara önska alla 16-juni brudar ett stort lycka till imorgon!!!

• Bedbug

Lycka till alla ni andra brudpar som gifter er imorgon!
    Vi kommer definitivt att få regn på västkusten men jag hoppas att de flesta av er andra får sol och lagom värme.

*stor kram till alla*

Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......