• pärlor

Bröllop den 16 Juni.......

Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
    Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?

Berätta allt......

• Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......
  • V I L M A

i morse kom ett gäng killar hem till oss och kidnappade min pojkvän! de ska sätta honom på ett plan till paris där de franska kompisarna tar över!

• steninge2007

Hej!
    Jag vill också vara med och räkna ner.

Min sambo blev också kidnappad i morse... Spännande.

14 dagar kvar...............

• Soofia

Hej,

Det är väl svensexas dag...Min sambo är också kidnappad...det ringde en konstig gubbe som gav honom order att gå ner till vattnet där det väntade en kajak och paddla från oss till huvudsta...min sambo såg något lätt skräckslagen ut...men glad också givetgis...

Jag kunde bara skratta när han for iväg i sin lilla röda kajak...

Nu ska jag till landet med hunden, vika några festprogram...

Kram på er!

• Kyel

Och jag sitter och sliter mitt hår över bordsplaceringen!! Usch vad svårt det är att få till! Och verktyget här på BT är inte det bästa.
    Har en känsla av att det kanske är jag som blir kidnappad idag... Inget konkret med bara en känsla! Hihi, vi får se

• brud juni07

Sitter också ensam idag när sambon blev utsläpad på svensexa! hade min möhippa förra lördagen

• Bedbug

Vi kom just hem från mitt jobb där vi varit och skrivit ut det sista till festprogrammet samt häftat och vikt dessa. De blev faktiskt riktigt fina, tycker jag själv. :)

• Kyel

Nepp, ingen möhippa idag inte! Och jag som verkligen trodde att det var dags. Undrar om de planerat in något till nästa helg. Då ska fästmannen kidnappas...!

• Honey Boo

...sitter här och känner mig klar med det mesta...vill bara att den ska bli den 16:e! Jag tror vi är så beredda man kan bli nu...ingen stress...någon som känner likadant?

• chimmi

Jag tror också att vi känner oss beredda, fast det är några småsaker som måste fixas till. Känns fortfarande helt overkligt att det är mindre än 2 veckor kvar...

• V I L M A

Nej jag känner nog egentligen ingen större stress. Några smågrejer kvar. Jag provade min klänning igår. Fortfarande några småsaker som ska fixas med den. underkjolen syns när jag hänger upp släpet. Så den ska mamma sy upp.
    Pojkvännen hade en härlig svensexa i Paris. Han är nog på väg hem nu. Jag är så glad att han också fick en bra dag. Min möhippa var ju helt underbar!
    Stackars du Kyel som måste vänta. Jag var jättenervös innan, och det är så skönt att ha den avklarad. Men jag lovar, det var värt att vänta på!!!

Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......