Bröllop den 16 Juni.......
Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?
Berätta allt......
Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?
Berätta allt......
...känner att jag måste lägga till - SKÖNT att det inte är 28 grader på lördag för jag vetef-n om jag hade orkat ha min brudklänning om det vore lika varmt som det är nu... *Hoppas på 20 grader och uppehåll*
Hoppas att ni alla andra medbrudar fått ordning på lördagen, jag kämpar lite med festprogrammen fortfarande...
Ansulupe: Nja, tyvärr var nog det där 10000-kronorsutlägget ganska så avgörande...! Vår kompis elektrikern var tvungen att köpa en helt ny pump, 50 m slang och 50 m sladd + div. "skruvar och muttrar". Men han är så sjysst och ställer upp och fixar när det går åt skogen. Bra att ha sånna kompisar
Nu ska jag gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna i rinnande vatten!
Har ikväll fått göra om bordplaceringarna pga avhopp. Nu är de färdiga, trots att det tog ett tag. Blev halft osams med min mb2, eftersom det är typ 30 grader varmt här inne, känner mig stressad, skulle skriva placeringskorten samtidigt (nästan) och dessutom slå in små favors. Efter några arga kommentarer från båda håll så var det bra igen. Tur det, hade inte orkat med några stora tjafs nu....
Det är skönt att det snart är lördag
Chimmi
Jag hoppas att det inte var toastmastern som hoppade av?!
4 dagar kvar! Huuu, vad spännande.
enligt aftonbladet blir det tolv grader varmt och regn i varberg på lördag. kan man göra annat är skratta efter alla dessa veckor av omåttligt solsken?
Bedbug, nej, det är precis vad man ska göra...skratta. och dessutom tro mig att det hinner förändras tills dess....
I göteborg blir det 15 grader och moln. Vi har lånat en väldigt söt blå eka och har planerat att komma i den till festen. Gästerna ska promenera ner till vatnnet där brudskålen ska vara.
Som tur är finns plan B med brudskål på restaurangen men plan A är så mycket roligare......
Var gifter ni er?
Soofia: tack för tipsen ang frankrikeresan
Nyköping. Jag tror på sol och runt 20 grader - perfekt!!
Alicindra, det var så lite så. Vi ska vara i Bro Bålsta trakter, tror på moln, 19 grader o uppehåll...Samma med oss, vi kan ta brudskålen inne, men det vore roligare att vara vid vattnet...men men det får bli som det blir!!
Kyel, det tror jag också att du får. Är du från Nypan? Min sambo är därifrån.
Ha det gott!