• pärlor

Bröllop den 16 Juni.......

Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
    Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?

Berätta allt......

• Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......
  • Kyel

Hej hej!
    Försöker "hålla mig härifrån" på dagarna av exakt samma anledning som er! Förra veckan borde jag ha betalat mitt företag med tanke på hur lite jag jobbade!

Jag känner mig väldigt glad och upprymd och tänker på bröllopet hela tiden. På ett sätt vill jag att det bara ska bli den 16 juni NU, men å andra sidan vill jag gå och njuta de här dagarna som är kvar - att längta och se fram emot något är sååå härligt!

Igår jobbade jag sent (ja, jag jobbade!) och när jag kom hem satt min blivande och fixade med bordsplaceringen - helt självmant! Snacka om att han fick många puss-poäng!! Tror att vi börjar få ihop det riktigt bra.

Kan fortfarande inte bestämma mig för om vi ska ha ett festhäfte och en gästpresentation eller inte... Jaja, det är ju hela 11 dagar kvar! Gott om tid att bestämma sig! Haha!

• KakNina

Har nog äntligen fått färdigt alla presentationer. Huuh vad svårt det var.

Annars är jag mest lite småstressad och har svårt att få grepp om saker och ting. Längtar väldigt till den 16:de samtidigt som jag vill att det ska dröja ett tag till, samtidigt som jag också vill att det ska vara den 19:de eller nåt, så saker och ting blir lite mer normalt igen. Väldigt splittrat får man säga. =)

Träffade frisör/sminkör för en vecka sedan eller så och diskuterade vad jag ville göra med håret. Kändes jättebra! Skönt eftersom jag aldrig träffat henne tidigare.

Blev även hippad i helgen, vilket kom som en total överraskning, men var grymt kul! Underbara vänner!! Nu börjar man inse att det är på riktigt.

Precis som ni andra är jag lite oroad över vädret. Mest för att vi har en del väderkänsliga aktiviteter under dagen, samt att vi ska vara ute (förvisso i tält men ändå) hela dagen... Men äsch, det är klart det blir fint väder!

Och nu är det inte långt kvar hörni! Om 11 dygn är vi fruar! Lycka till i slutspurten!

• Kyel

Faan vad jag blir arg!!!
    Hade skrivit ett jättelångt inlägg som bara försvann när jag skulle posta det! Bu!

• Kyel

Provar igen:
    Idag har jag inte gjort något vettigt förutom att jobba på bröllopsbrännan! Eftersom jag ska ha en axelbandslös klänning på bröllopet så var jag tvungen att "jobba bort" de konstiga solränder jag fick i söndags. Det var superskönt att bara läsa och slappa i solen med m2b HELA dagen!

Är det någon av er som har en bra mall för bordsplacering som jag kan få "sno"? Verktyget här på BT funkar inte eftersom vi ska ha honnörsbordet längst ner i bild och det är jättepilligt att sätta ihop allt manuellt i typ Word. Har även varit inne på Bröllopsguiden men deras verktyg funkade inte heller.

Hur gör ni förresten med is till baren (om ni ska ha en)? Står ni och fryser in tvåhundraelvatusen isbitar själva eller går det att köpa is på t.ex. Coop eller ICA?

Och jag har bestämt mig för att det inte blir något festhäfte. Hade varit kul med en gästpresentation, men det kom jag på för sent. Gästerna får helt enkelt presentera sig själva för varandra!

Och så måste jag bara berätta att jag igår natt satt och fixade min Secret Box till m2b medan han låg och sov!! Det blev såå bra och jag hoppas att han kommer bli jätteglad för den!

• V I L M A

Kyel, måste vara det berömda BT filtret...

Jag är ovanligt lugn just nu. Hade avslutning med min klass igår (tar examen på fredag!!) och fick höra av en klasskompis att jag inte är en bridezilla (ni vet, galen kvinna som bara pratar om bröllop). Så skönt! För det är precis som en sådan jag känner mig...

Har idag suttit och klurat lite på vigselprogrammet. Bordsplaceringen är nog klar nu också.

Egentligen är allt klart! Nu är det bara att vänta. Phuu... det känns som en evighet till den 16:e!

Längtar också till bröllopsresan. Att sitta på någon mysig piazza i Florens, med ett glas vin och min nya man vid min sida!

• Kyel

VILMA: Kul att ni också ska till Italien! Vi drar till Venedig den 17:e.
    Bordsplacering! Har du ingen mall att dela med dig av?! Eller du kanske kör med BT's?
    Och skönt att du inte är en Bridezilla! Det är det nog inte många som vill vara.
    Nu ska jag nog gå och lägga mig och krama på min fina solbrända m2b!! (Usch, gillar egentligen inte det där uttrycket "m2b" - såå amerikanskt! Men lätt att skriva)

• Kyel

VILMA: Ooh vad söta ni är!! Har tyvärr ingen sida att visa upp.

• Soofia

Kyel,

Tyvärr har jag ingen mall, vi använde BT's verktyg när det gällde bordsplaceringen...

Vilma vad söta ni är på bilden! Tyvärr har vi ingen bild av oss på vår Bt's sida men du kan kolla på sophianiklas.weddingannouncer.com om du vill...

Kyel,ja du vår gästpresentation tog oss hur mycket tid som helst och gav oss en hel del gråå hår kan jag meddela...

Idag var vi också o jobbade på solbränna, och bara latade oss på landet...otroligt skönt...

Kram på er alla!

Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......