• pärlor

Bröllop den 16 Juni.......

Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
    Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?

Berätta allt......

• Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......
  • Honey Boo

:(

Det ska bli regn i skåne på lördag......

• Soofia

Honey Boo,

Tro inte på SMHI långstid prognoser, e är allt förutom säkra. Och vädret kan vi tyvärr inte kontroller,så det är ingen idé att oroa sig, det får bli som det blir, bättre isf att skratta åt det och ha trevligt iaf. Klart att det skulle bli bättre med sol, men men vi får vänta och se!

Kram!

• Honey Boo

Soofia

Ja, får väl göra det, men det känns så tyypiskt efter denna veckans fina väder....det hade ju i alla fall kunnat bli uppehåll på lördag!

men du har rätt, vi får vänta och se!

• brud juni07

nu är jag nervös..
    provade klänningen idag i affären efter ändringarna.. och den satt inte bra!!! hjälp nu ska de ändra igen och så ska jag dit på torsdag. ska bara försöka få ledigt från jobbet först, för de hade ju inga provtider kvar på eftermiddagen...
    det kanske är vanligt att man ändrar så här i sista minuten men jag gillar det inte! hade velat ha den här hemma nu!

• pärlor

Hej på er alla!
    Mindre än en vecka kvar till vigsel, så spännande.

Är så jäkla förbannad för tillfället eftersom det ska bli regn på lördag, är så ledsen. Jag hoppas att det hinner att ändras. Känner mig just nu väldigt uppgiven...

• Soofia

Pärlor vart gifter du dig nånstans? När jag kollar på svt.se, ser jag inte alls at det ska regna i mellansverige iaf, och inte i Stockholm. Dessutom tror jag att prognosen är rätt så osäker än så längem så det är ingen idee att deppa!

Och även om det skulle regna (klart att det är skönare med sol o uppehåll!) så är det inte hela världen. Det är bättre att försöka skratta åt det!

Brud juni 07, oj, jag förstår att du känner dig stressad. Men det är bara att lita på dem och se att den sitter perfekt på torsdag!

Lycka till!

• Kyel

Hoppas också det bli fint väder, men som vi brukar säga (efter t.ex. strul med präster och annat): vi blir ju gifta i alla fall!
    Men det skulle ju vara trevligt att kunna fotografera sig ute och slippa springa mellan bilar och byggnader för att inte bli blöt.

Vi har förresten fått tillbaka vattnet!! Så nu kan vi duscha, tvätta kläder och diska igen. Hurra!

Och så lyckades jag kopiera och häfta ihop alla våra vigselprogram på jobbet i eftermiddags utan att bli upptäckt! Undrar om det räknas som stöld? 120 A4-sidor, kopieringsslitage samt -toner och 80 st häftklamrar. Jag är ju nästan kriminell!

pärlor: Jag ska prova min klänning efter ändringar på onsdag, så jag har inte mycket att vinka på om det blir fel! Men jag tror den kommer sitta perfekt och det kommer din också!

• Ansulupe

Kyel, vilken jättefin möhippa och vilka fantstiska vänner! Blir lite rörd :) Skönt att vattnet kom tillbaka - utan 10 000-kronorsutlägget?

Jag har hittat skor. Kanske. Ge mig ett bu eller bär. De ska passa till min cremefärgade knälånga sidenkänning, den gränsar mot guld. Kan jag nöja mig med dem eller ser de ut som dansskor? De är hyfsat sköna, vilket jag värdesätter HÖGT!

www.vagabond.com/vagabond_product.aspx&color=

• Ansulupe

Alltså inte ett bu eller bär - bär ska det förstås vara.

• Ansulupe

Sista försöket: BÄ! Puh, det gick!

Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......