Bröllop den 16 Juni.......
Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?
Berätta allt......
Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?
Berätta allt......
Jag har gjort en secret box! :)
Vad min blivande har köpt har jag ingen aning om!
Snart en dag mindre kvar!
Blev minihippad igår av ett litet gäng från min högskoleutbildning. Det var så otippat så ni kan inte ana ... vi har ju typ inga gäster på bröllopet så jag hade verkligen inte väntat mig något alls.
Var på väg till en firmafest när de gamla kursarna trippade in på förfesten. Kul!
Sen blev jag bjuden på supergod libanesisk buffémeny och hade en mysig kväll med massa minnen från skoltiden ...
Och nu - tre dagar kvar! Och vi har slarvat bort hindersprövningen :) Lovely!
Jag har också gjort en Secret Box. Ska lägga den i en fin påse med några andra saker på samma tema....
Vet ej om han köpt något till mig men han smög lite med en sak förra veckan så kanske...
Var och provade klänningen idag på lunchen efter ändringarna var gjorda. Den satt inte helt perfekt upptill men tjejen sa att hon skulle sy in lite till så den sitter bra. Jag ska dit och hämta den efter jobbet. Jag vill bara säga att jag har fått jättebra service på Garamaj, vad man än kan läsa på andra inlägg här på BT!!
Är såå nöjd!
Däremot är jag lite ledsen över mina skor! Har hittat såå fina skor, men har gjort misstaget att ha dem på våra danslektioner. Därför har det blivit fula svarta streck på dem efter fästmannens skor när han trampat fel! Och de går inte att ta bort!!
Har varit hos en skomakare och två kemtvättar med de kan inget göra. Så jag får gå i smutsiga skor. Nåja, de kanske inte syns så mycket under klänningen. Men lite tråkigt är det.
Kram
Vi har det mesta under kontroll och jag känner mig inte stressad men jag kan inte sova! Någon som känner igen sig?
Jag sover som en sten - är helt slut på kvällarna! Så jag känner inte igen mig. Men tror att detta fenomen kommer drabba mig natten mellan fredag och lördag...
Är faktiskt glad för att vi inte fick plats hos mina föräldrar i alla fall, och fick boka hotellrum även den natten. Deras sängar är inte allt för bekväma!
Föräldrarnas sängar alltså!
Och det är gästsängarna jag pratar om såklart! Usch vad jag svamlar! Måste vara för att jag ska gifta mig på lördag!!!
Hej svejs! Nyligen hemkommer från ett härligt besök på centralbadet, med spa behandling och god lunch. Så skönt att slappna av lite tillsammans så här på vår första semesterdag!! Nu är det egentligen bara packning kvar. I morgon måste allt inför bröllopsnatten samt bröllopsresan vara packat och klart. I morgon kväll kör vi alla grejer + kläder för bröllopet till våra kompisar där vi ska sova. Och på fredag kommer hela tjocka släkten!!
var helt überstressad igår, men nu är jag mjuk och slapp i hela kroppen efter skönt spa...
Kollade just på tv4vadret.se, det ser ut att bli perfekt väder på lördag i Stockholmsregionen! Sol & moln & knappt 20 gradre - inget regn, inte för varmt, inte för gassigt. Puh!
Ansulupe
Vad roligt för dig!
där jag ska gifta mig ska det bli hällregn.. aj aj aj.. det jag oroar mig mest för är fotograferingen. får väl ta en snabbtur upp till stockholm för att fotas innan vigseln i småland! ;)