En till som är grymmans uttråkad här... Fast nu har jag faktist snart lyckats få dagen att gå, drar nog snart hem tror jag...
Moppy & Frullan, min BM föreslog att jag skulle knapra Niferex tillsammans med ett rejält glas vatten precis innan jag hoppar i säng om kvällarna - så behöver jag inte fundera på vad man får/inte får äta ism pillerätandet. Jag har tagit fasta på det & järnvärdet var helt ok när BM mätte senast, dvs snart två veckor sen.
GRYMT godissugen jag med - ska handla på vägen hem idag, det lär nog slinka ner en del i godisvägen i korgen på ICA... Redan planerat jag med, som ni märker
Bra Muggles att du påminde om moderskapsintyget - det har legat & skräpat hemma i några veckor nu & jag hade totalt glömt bort att det ska skickas in. Verkar som om man får komma på info sen när F-kassan fått in ens papper? Bävar för det - verkar vara värsta djungeln...
Angående väskdiskussionen så har jag inte kommit så långt ännu i mina skötväskefunderingar´, men just nu känns det som om en ryggsäck under funkar lika bra... Undras hur barn överlevde för hundra år sen utan baby-gym, såna där babyandningslarm, skötväskor, vagnar med tusen finesser etc??
Visst, jag hamnar säkert där förr eller senare med, men just nu blir jag mest anti... Mannen & jag gjorde vår "kolla-på-vagnar-premiär" i lördags, var inne en snabbis i en affär, max 10 min, mest för att kika lite snabbt & sen får vi ta tag i det senare. Herregud vilka SCHABRAK det finns! Den lilla svängen fick mig iaf inse att jag vill ha en så smidig & lättkörd vagn som det bara går... Målet är att kika lite mer nu innan vi drar till USA, eftersom vi fått tips att det är mkt billigare att shoppa där. Speciellt nu med den låga dollarn!!