• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Lycka till med shoppingen Izzie!

Jag gillar mina tunnasommarbyxor från Polarn och Pyret, rea, och de går att rulla upp o fästa med knapp, till långa shorts/capri. Fast jag undrar om resåren inte blir för hård om magen ska fortsätta som den gör nu? Eller så är byxorna så låga att det funkar ändå.

• Liten med Mindre

Ska kolla upp IKEA. Fast inte den interaktiva "Gå och lägg dig"-tjänsten då. :D

• Izzie

Ikea har så kallade Heminredningskonsulenter. Om du är family-medlem kan du boka dem för en timmas konsultation. Du får ta med dig bilder till varuhuset så hjälper de dig på plats. Kan dock vara kö eftersom vi är uppe i semesterperiod...

• Victory

Ja, nu har jag ringt till kvinnokliniken, där jag var i november och gjorde VUL. De har ett system där de ringer upp så jag får sitta klistrad vid telefonen kl. 12:50 *pip*

Och så har jag fått tillgång till albumet!! Hihi, vad roligt att äntligen få se er! Jag säger som Izzie: Vissa stämde ganska bra med min föreställning, andra INTE! Och vilka söta bebisar ni har tillverkat!!!

• Izzie

Tack Liten! Ja, Polarn och pyret har jag inte varit på ännu. Ska gå förbi där idag.

• Izzie

Bra Victory! Nu kanske du kan få lite hjälp!

• Victory

Men nu ska jag gå och göra nån nytta på min semester. Och i eftermiddag ska jag fira semestern med att gå på ansiktsbehandling! Mmmm... Och till middan sprättar jag en vinpava!

• Liten med Mindre

Victory - drick ett glas för mig med! *dreglar*

• Liten med Mindre

Häpp - nu har jag mejlat IKEA. Får se vad som händer. Det är ju inte busbråttom i alla fall. :)

• Moppy

Syrran och co - jag var ju på G med utredningar etc innan de tog, och då sa de att testsimmarna togs från andra som varit och lämnat prov den dagen. Dvs dina mans simmare Lappis kanske användes till andras test den dagen!

Svar på tråden När märker man av det?