• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Frejis - trevlig resa. Hoppas att du/ni får det skönt hos föräldrarna. (Blev själv ompysslad i helgen.)

• sweetstreet

Kokosen!

Vad bra att du verkar fått lite mer info ang dina tabletter! men det var ju typiskt att den skulle komma från din sambos syrra och inte från din läkare....

Hoppas iallafall att du mår bättre nu! Att tabletterna verkligen hjälper.

KRAM!!!

• sweetstreet

Frejis!

Ha nu en riktigt skön semester hemma hos päronen!!! :)

• sweetstreet

Lappis,
    Har också hört det där med akupunktur! En av mina kompisar som haft svårt att bli gravid gick på akupunktur och enligt henne så hjälpte det och efter bara två gånger var hon på smällen! :)
    Så det kan ju vara värt att testa.

När du flyttar ut från stan kommer du ändå ha tillgång till internet??? Eller kommer du försvinna härifrån BT då???
    *orolig*

• sweetstreet

BS
    håller med om att det lät jättemysigt! :) Verkar som om du och Iris har hittat en bra balans och era rutiner i vardagen nu.

• sweetstreet

Förresten lät det ju jätteintressant det där om kliniken i Falun som vxer upp blastocyster. Om det nu var det de gjorde.

Ett labb som jag var intresserad av att börja jobba i här i NYC gör också det. Fast då handlar detom musblastocyster...! :D
    Plus att de kommer från "genmodifierade" möss så de lyste neongrönt när man kollade på de i micket!!!! :D :D :D

Men vad jag har förstått så är det en ganska klurig teknik.
    Så det var intresant att höra att det faktiskt finns fertilitetskliniker som gör detta vid IVF. Hade ingen aning om det.

• sweetstreet

Förresten,
    var ÄR FruLLan egentligen??????

Känns som om hon har försvunnit från tråden....igen....
    Hon gjorde ju ett kärt litet gästspel för någon vecka sedan, men nu lyser hon med sin frånvaro.

Koko, är allt ok med FruLLisen????
    Är det "bara" jobb som håller henne borta eller är hon dålig?
    Blir lite orolig.

Snartis är också borta, men hon skulle väl på smester till Västkusten en vecka eller hur var det??

• sweetstreet

Men hallåååååååå!!!!!!

Är alla ute och äter glass????
    Känner mig lite ensam här inne.

Hm, bara jag som snattrar. Inte så skoj.... :?
    Tror jag kommer tillbaks senare.

• Lapinette

sweetstreet - ingen glass men massage.

• Storasystern

Japp, Sweet - du hade rätt - var ute och mumsade på en glass i värmen! :)

Hörni proffsen i tråden, var sjutton köper man en snygg bikini/baddräkt för gravida?? Jag ska ju på sol- och bad-semester och behöver någon som passar bättre än min gamla bikini.... :(

Svar på tråden När märker man av det?