• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Verkar som om det startat för BS va? Annars borde hon väl ha avlagt "igångsättningsrapport" vid det här laget? El så är hon ute och njuter i det fina vädret...

• sweetstreet

Å Lappis!!!! :)
    Vad skoj!!!!!!!!

Det tycker jag låter helt otroligt vad de vad snabba med detta med inseminationen! :) :) :)

Så du o Frejis fick till det samtidigt! Skoj!

Sa de något om varför de tyckte ni borde köra på insemination? Alltså typ hade de sett några "problem" som kan underkätas/havhjälpas med just insemination eller varför är det bättre för er att köra det istället för att 6a på själva??

Fast kasnke är det mest för att det ju är ett nytt sätt att försöka på, nu när ni redan försökt på egen hand så länge?

Hoppas hoppas hoppas nu att det tar!!!!!!!!!!!!!!!! :p

• sweetstreet

Ja och att BS inte är här är lie misstänkt... :?

• sweetstreet

FruLLan!

Låter superhärligt att du äntligen får vara ledig!!!! :) Och att du då kommer få en riktigt rolig ledighet!!!!!

Man saknar dig här i tråden nu eftersom du inte varit så aktiv senaste tiden.
    Men det är alltid lika kul när du tittar in! :p :p

• sweetstreet

Hur är det med Snartis?????

Hur mår du gumman?
    Är det bättre nu?
    Har ni lyckats få ihop hur ni kan vara lediga i sommar?

• sweetstreet

Känns dessutom ganska bra att mina egna hemsnickrade teorier om amning och alkohol verkar stämma rätt bra... ;) :D :D :D

För jag har ändå tyckt att mitt sätt att resonera varit väldigt väl förankrat i vaad jag tycker "verkliga förnuftsberäkningar". :)

• Lapinette

Sweet - jag blev faktiskt chockad för när jag kom in till syster Marie så sa hon ja, ha ska vi köra en insemination? Jag tittade på henne och förklarade att jag var där för att göra ett sekretprov. Då sa hon något som att ja, de flest har ju försökt så länge och det är ju hit alla prov leder och det är rätt tid för er nu så om du vill kan vi göra det på en gång. Tja ha...vad säger man då. Stod där med vidöppen mun och sa ja, varför inte?

• Lapinette

Hmmm...undrar vad som händer med Brudsommar idag?!! Spännande!

• sweetstreet

Ja Lappis tycker det är super!!! :)

• Liten med Mindre

Måste bara få säga något skoj - jag vet att brudsommar kommer ha en spännande rapport att avge nästa gång hon har tid och ork att titta in här.

:)

Lilla (eller kanske stora är mer rätt) tjejen tittade ut 10.52 i förmiddags.

GRATTIS!!!!!!

Svar på tråden När märker man av det?