• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Fast bara att du har fått ett mess tyder på att allt har gått bra...

• Liten med Mindre

Muggles - vi hoppas på det. Om det var strul skulle de knappast svarat på mina nyfikna frågor.

Ytterligare två personer har fått sin värld upp och ned-vänd. :D

Cicci+make på tur eller?

• Liten med Mindre

Trevlig kväll alla!

Nu ska jag iväg se om företagets nya ägare tänker ställa min värld på ända. Troligen inte...

Men snittar och dryck utan alkohol kan ju vara trevlig det med. :D

/Hon som oftast behöver äta

• Storasystern

Hurra! En trådbebis till! Grattis BS!!!! :) :) :)

Lappis - ruskigt spännande!!! Håller tummarna så de blir blå!!! :)

Det är fint väder och snart får jag gå hem! Hurra igen! :)

• Lapinette

Säger bara det vilken UNDERBAR dag det är idag. Pratade precis med killen som ska renovera vårt badrum och ÄNTLIGEN har han räknat ut ett pris (som han självfallet inte hade med sig) och så har han bestämt när han kan fixa badrummet. Det blir under hans semester i juli!!! Så vi hinner nog bara få ut killarna från vardagsrummet, montera ihop vår stora garderobsvägg och sen får vi flytta ut. Fördelen med juli är att det är betydligt lättare att hitta ett annat boende. Låna mammas lägenhet eller villa av en kompis. Tjohooo!! Skulle onekligen vilja fira denna dag med skumpa men vill inte förstöra provet jag ska göra imorgon.

• mugglesfan

Gött Lappis! Se till att få priset (skriftligt) av killen innan ni startar renoveringen av badrummet... *vis av erfarenhet*

Nu sticker jag ut på stan! Ha en go helg Lappis och ni andra, vi hörs la på torsdag?

• sweetstreet

WOW!!!!!!!!!!!!

BS
    När du läser dett så
    JÄTTEGRATTIS!!!!! :) :) :) :)

Hoppas att allt gick bra och att det inte alls var så hemskt som du först var nervös för.
    Men oavsett hur det var så gissar jag att det är glömt nu när du har ert lilla knyte i famnen! :)

• Lapinette

Ingen Lappis här inne varken på torsdag, fredag, lördag eller söndag...men imorgon tittar jag nog in och ser om någon har orkat skriva.

Muggles - maken min jobbar med kontrakt och är perverst noggrann så här blir det att ha allt skriftligt. Kan tänka mig att badrumskillen kommer tycka att vi är "pain in the as".

• Frejis

Vilken dag det har varit här idag! *konstig mening, men i alla fall*

Jättestort GRATTIS till dottern Brudsommar! :) Väntar med spänning på en rapport när du kommer tillbaka från bb och när du orkar. Jättenyfiken på alla detaljer om hur det startade och hur förlossningen gick och hur det sedan fungerade att komma hem. Härliga nyheter!

Lapinette - det var verkligen bra jobbat av Sophiahemmet (och de var inte så dyra måste jag säga även om det första är viktigare än det senaste). Då är vi verkligen på samma cykel, det blir intressant att se vad som händer om två veckor. Intressant att Sophia gör fler inseminationer i samma cykel, förklarade de varför de gör så? Jag har gjort endast en och den gjordes dagen efter att jag fått utslag på stickan. Anyway - läkaren kändes otroligt positiv den här gången och allt såg bara jättebra ut enligt honom. Vi får se om sådär två veckor! :)

Muggles - jättesnygg barnvagn till bra pris!

• Bröllopstokiig

Stort fett grattis Brudsommar till dottern!
    Ser fram emot rapporten!

Näst ut är nog min bebis!

Trevlig nationaldagshelg allihopa!
    kram Cicci

Svar på tråden När märker man av det?