• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Heej Vickan!

Hoppas att du får jobba lagom mycket, inte streta för hårt bara!

• A.M.

Jag jobbar också! Eller snarare väntar på order från en uppdragsgivare att börja jobba ... så under tiden är jag här!

Lapinette: Så hoppfullt det känns nu! Jätteglad för din och er skull!!!

Brudsommar: Grattis!!! (Men det kommer nog dröja ett tag innan du hinner gå in här och då kommer alla Grattis vara förbibläddrade ... Så då får vi säga grattis igen! )

Sommarkramar till alla!

• Frejis

Lapinette - kul att du fick böj på stickan! Håller tummarna jättehårt för dig de närmaste två veckorna :) och hoppas att ni får en trevlig resa nu under helgen.

Liten - det hela med magen låter jobbigt. Hoppas att det vänder snart och att du drabbas av lyckohormoner när det gäller graviditeten.

Vilken värme! Det måste vara en alldeles perfekt tid för att vara hemma med en liten bebis (tänker på Brudsommar nu) förutsatt att man tål värmen. Ni hör väl att jag stortrivs i sommarhettan? Kommer att ta min bebis på babysim om jag någon dag får barn - det sistnämnda hör till mina senaste fixidéer.
    :)

• Storasystern

Grattis Lappis!!! Det låter oerhört lovande tycker jag!!! :)

Liten, jag håller med dig. Det är lite svårt att glädja sig av någon anledning. Fast att jag har passerat de magiska 12 veckorna och fortfarande mår bra. Det är lite jobbigt med folks glättiga "grattis" tycker jag. I synnerhet från folk man inte känner så väl... Berättade dock för några av mina närmare vänner igår och det var trevligt.

Victory - skit också! Vi som hoppades så!!! Ät lite glass i solen och passa på att dricka ordentligt med vin!

Nenne - kul att du är tillbaka och på G! *håller tummarna*

• Frejis

På tal om träningsmotivation (OT) - Såg att SATS kommer att börja med biljettbokning på nätet snart. Hm, undrar hur det kommer att påverka träningsmotivationen, har man bokat sig på något måste man ju gå... :( och om man inte gör det kan man ju inte spontanträna för att biljetterna inte räcker till för alla. Slutsats: det här blir bra för min motivation. Förhoppningsvis ;)

• mugglesfan

JAg jobbar också men jag har varit hos BM idag och mätt livmodern och lyssnat på hjärtljud. Vi har tydligen en liten piggelin, BM var väldigt nöjd. När hon lyssnade på hjärtat så fick jag några sparkar så hela magen åkte åt sidan

Piggelin: ska ni till NÝC?? Här får man höra via tråden - är det ett tecken på att vi träffats för lite IRL det senaste??

• Liten med Mindre

Frejis - det verkar lite bökigt det där med bokningen, men det är säkert ovana. Får läsa på lite så att jag lär mig. :) Tänkte ju börja vara deltagare på fler klasser framöver när de egna är "slut".

• Liten med Mindre

Muggles - tur att inte BM fick en spark i örat då. :)

Eller de kanske använder någon form av stetoskop till hjärtljud, med mjuk "slang".

• Frejis

Liten - när ska du sluta instruera?

Svar på tråden När märker man av det?