• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Jag är faktiskt inte så sugen på kakor/chokladbollar mm vilket jag är rätt nöjd med. Dock går det åt ca en glass om dagen, gärna Twister (tack för tipset Liten, hade inte testat den innan men den är ju supergod!).

• mugglesfan

Det skulle varit rätt kul att ha ngt konstigt sug faktiskt Typ på mögliga brödkanter el så

• mugglesfan

Gamla ostkanter hade varit bra - då hade de varit till ngn nytta iaf

• Liten med Mindre

Det är väl bra för Slick'n att morsan inte käkar mögligt bröd!

Tur!

• mugglesfan

Vad avis jag blir förresten på Piggelin som ska få träffa dig Sweetan! Hade gärna tagit en sushi med dig gumman!!!

Men några av er andra kanske är i stan i sommar när jag kommer upp till Stockholm, planen just nu ser ut som v29-30 ngn gång...?

• mugglesfan

Jo det var ett dåligt exempel men det hade varit kul att ha en intressant och annorlunda craving/sug...

• viktualia

gamla ostkanter kan man ju använda till pottkäs eller ostfondue....

.....säger bantaren Vickan och dreglar frustrerat

• sweetstreet

SHIIIIIT!!!!!!! :o :o :o

Nu blev jag ju plötsligt helt galet sugen på chokladbollar!!!!!!!!! :D

• sweetstreet

Eller sk negerbollar... :?

Schhhhhhh det får man inte säga längre...

• sweetstreet

Särskilt inte här i USA. Då skulle man nog blivit lynchad... :o

Svar på tråden När märker man av det?