• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Japp Piggelin har BF 16/11 tror jag.

Haha, negerbollar på engelska - det blir ju faktiskt rätt kul...

Ung som "I always rape after dinner" (ngn som trodde att "rapa" hette "rape"

• Tinga

Jag är också så tramsig att jag säger negerbollar hemma och chokladbollar "ute". :-O

• sweetstreet

Tinga!
    Ja konsitgt! Tror min kexsmula ramlat bort av sig själv! Jättefiffigt! :)

Men nu kan jag tyvärr inte skylla på den när jag slinter på tangenterna... :?

• sweetstreet

Mugglan haha!
    Det finns såååå många uttryck på svenska som kan bli såååå fel om man "direktöversätter" dem!

:D :D :D

• mugglesfan

Det blir ju väldigt jobbigt att kalla det "afroamerikanska bollar" Men ändå tycker jag att negerboll låter lite "hårt"... Jag är kanske lite PC ändå ibland...?

• sweetstreet

En gammal klasskompis berättade att hon gjorde bort sig när hon var på språkresa i kanske 8:an. Hon skulle ut på något uteställe och sa "Sorry, but I forgot my leg." när de ville se hennes ID!!! :D

De tittade rätt konstigt på henne i dörren...

• mugglesfan

Det finns ngt uttryckt med "pricks" (för prickar) också men kommer inte ihåg exakt just nu. Det brukar alltid komma upp i sådana här sammanhang.

• Tinga

Fast det där med att slinta med tangenterna - oftast begriper man ju utan problem vad det står. Jag minns att jag fick ett skämtmail för ett tag sedan där alla bokstäverna i orden var omkastade, utom den första och den sista, och det var inga problem att läsa vad där stod, för iom att bokstäverna var där kunde man på något sätt "förvänta sig" vad där stod. Iofs handlade ju ditt inlägg, Sweet, om saknade bokstäver, men där är ju å andra sidan alla de övriga bokstäverna i rätt ordning (oftast åtminstone ).

Svar på tråden När märker man av det?