God morgon tjejer!
Här är en trött tjej! Haft förvärkar halva natten och inte ens medecinen hjälpte! Men det vågar jag inte tala om för min make. Shit vad jag är slut. Bebisen vaknar ju av allt med... jag var ute och promenerade igår i det fina vädret, det skulle jag då rakt inte gjort. Att det krävs så lite... Så nu har jag varit upp sen 04:30, skit skoj - NOT - .... och sovit typ 3H totalt.
Idag ska jag fixa inför en möhippa i morgon, till en tjej som jag inte känner så jätte väl... snacka om att jag inte är sugen på detta, men hade det varit jag som skulle gift mig så blir man ju ledsen om inte folk kommer eller ställer upp. Tycker synd om henne, hennes kompisar hoppar av en efter en, usch, hur kan man göra så 2 dagar innan, taskigt mot oss andra med.
Hoppas de har en mycket bra ursäkt!
Ska smita till min vattengympa idag
Busiga jag... tänkte ta det sååååååååååååå lugnt! Men den avslutas för säsongen nästa vecka och jag har redan betalt. Har 3 ggr kvar, så det känns lite onödigt att skita i det när man betalar 300:- per gång!
Satt hos min kompis i går o åt lunch, hon hade bjudit över en annan värninnan + bebis med. Jag blev påminnd om hur mycket vissa barn kräks alltså! Jesus! Hon kan ju inte göra annat än att amma, ungen spydde så fort hon ätit klart, så det var bara att börja om från början igen!
Hoppas man får ett bajs barn i stället
Spyor är inte min grej!
Nu ska jag sätta fart här, jag jobbar ju bara fram till lunch och sen ska jag hinna smita iväg ett ärende till hötorgshallen på min arbetstid med, så man slipper köa där vid lunch!
KRAM