• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Tinga

Cicci - Snart sås bebis verkar ju vara den vildaste bebisen i det här sällskapet, men du kanske är den vildaste mamman? Hoppas att verksamheten i magen lugnar ner sig under dagen, så att Pick'n stannar där inne ett tag till.

Liten - ja, den här semesterresan ska bli jättespännande! Vi kommer att resa en "klassisk" runda; från San Francisco via Yosemite till Las Vegas. Därifrån vidare till Grand Canyon, sedan via Palm Springs till Los Angeles och så tillbaka upp till San Francisco igen. Tre och en halv vecka blir vi borta, så förhoppningsvis ska vi inte behöva stressa för att hinna med allt vi vill se.

• Bröllopstokiig

Ja, jag är nog en ganska aktiv "mamma" Tinga, så jag ska ta det super lungt nu i dag.... och som Muggles säger, se till att det just blir avslappning på gympan.
    Barnet får inte göra entré nu, vi river ju ner köket på måndag och ska tokrenovera det innan bebisens ankommst (hualigen, bara det inte blir mer dröjesmål...)
    Ja ja.... vild bebis har jag inte, det står Snaris för! Men min kanske blir desstu vildare när den kommer ut... vi får se!

• Liten med Mindre

Tinga - ät lite goda glassar, muffins och munkar för mig med. :) Det brukar vara gott - men just nu kanske jag skulle klara att hålla formen även på en USA-resa. :D

Och tillverkar ni en semesterbebis så kommer du ju ändå att klara humöret tills ni kommit hem, antagligen i alla fall.

• Liten med Mindre

Cicci - när du säger "vi ska riva ner köket på måndag" så hoppar jag att du bara menar att du deltar "hypotetiskt" - typ över telefon från en trevlig uteservering. :D

• Liten med Mindre

Muggles - jag är fortfarande rätt nere emellanåt. Mest beror det säkert på hur jag mår. Mådde jag prima skulle säkert allt kännas bättre.

Hinner sitta och känna efter för mycket på jobbet eftersom jag jobbar själv för det mesta, och tycker det är trist.

Fast emellanåt kommer det ljusglimtar, när jag ser maken framför mig, med vår nyfödda bebis i famnen. :) Han är så söt redan nu, och ligger och pratar med min bubblande mage. :D

• _koko_

Hej!

Vill bara kika in och säga att jag lever, men idag är ingen bra dag. :( Trött, illamående, stingslig, åååh, om jag bara kunde gå hem igen.
    Kommer nog bli en tidig dag hur som helst, men jag har möten som jag inte kan skippa (eftersom jag håller i dem...).

BS dotter - Välkommen till världen!!! Trådens tredje bebis har sett dagens ljus!

Stort grattis till Lappis och Frejis, håller tummarna så hårt så hårt för er nu!!

Ledsen för Victory, men glad ändå att det går framåt för er!

Cicci - Jag skulle inte gå på simningen, men du är ju inte jag. :D

nenne - :p Så roligt att se dig här igen!!!!

FruLlan - Vet att du är på SRF nu, är jätteavis men ändå inte. Med tanke på hur jag mår idag hade det varit en mardröm att ligga i tält och titta på när alla andra får dricka sig fulla...
    Jag var på mötley crüe i tisdags och det SÖG tyvärr. Skitljud och kort, tråkigt set. Drömmer mig tillbaka till SRF-spelningen för 2 år sedan...

• Liten med Mindre

koko - välkommen i klubben som inte gillar den här fredagen!

Den har en fördel dock - när den är över är det lördag och ledigt!

• Bröllopstokiig

Liten: Nej - det kommer byggare så jag ska stå och titta på, he he he...

KOKOSEN! HEEEEEJ!
    Jag vill med vara på SRF! Det har blivit kanon med åren!
    Hur som, jag vet att jag inte borde gå på vattengympan, men jag känner för att få profylaxen som ingår där, jag vill bara vara med lite på ett hörn

• Liten med Mindre

Cicci - du kanske kan vara med utan att bada?

• mugglesfan

Jag tycker eg att det är en underbar fredag! Jag som älskar värme och sol...
    Sitter här och läser på mina kurs-slides, är på sid 23 av 97, på EN presentation. Ska hålla några till... Tråkigt, skulle vilja gå efter halvdag idag, jag också.

Men om en vecka ska jag bara ägna mig åt överlämning och dagliga småuppgifter så jag ser ljuset i tunneln

Nennebus: kul att du tittade in i raketfart som vanligt! Alltid lite goa nya uttryck när du är i farten

Svar på tråden När märker man av det?