• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Heeeej Sweet!

Mindre har just beställt en jordgubbsglass - så jag kände mig bättre ett tag. Nu tillbaka och räknar minuter. :D 121 kvar tills jag går...

Hoppas att du får en strålande fin dag du med!

• Snart så....

hej sweetan, är här :D

• Liten med Mindre

Snartis! Kul att du hann in du med! Lustigt att inte Kick'n blir lugn och dåsig som oss andra av värmen (Cicci borträknat dårå). :)

Värmen gör definitivt att jag inte mår bättre i alla fall. Älskar ju vanligen solen. Men eftersom den nu är ovanligt "farlig" så är det väl bra att jag uppskattar skuggan. :)

Prognosen i början på veckan var att brudsommar skulle komma hem idag - så rapporten dröjer nog lite till.

• sweetstreet

Liten det låter ju perfekt!! :)

Jordgubbsglass... mmmmmm!!! :)

Här är det redan 21 grader och enligt väderleksrapporten ska det bli över 30 grader. Igen...
    Tor mig jag vet hur det är att bo i en varm stad. puh!!!
    Som tur är har vi AC. Det värsta är väl att AC här låter som jetflygplan så helst slipper man ju ha dem påsagna, men när sommaren slår till här så bara måste man ha de på. Annars klarar man ingenting.

• sweetstreet

Heeej Snartis!!!!! :)

jag blev lite orolig förut för det var så länge sedan du tittade in. Och jag minns att du inte måddde helt bra sist. Men tänkte att du säkert hade kontaktat Kokosen eller Cicci eller FruLlis om det var något så att de kunde berättat här i tråden.

Men det känns superkönt att se attt du verkar må prima!!! :) :p :p :p

• Snart så....

Jag håller mig faktiskt oxå i skuggan nu, är en soldyrkare annars men värmen är lite för mkt nu.

vi var och inhandlade en fläkt till sovrummet igår för har haft svårt att sova sista dagarna i värmen *pust*

• Snart så....

Sweet, ja mådde dåligt förra veckan men det är "normalt" nu.

Håller på och jagar svala gravidkläder vilket verkar vara en omöjlighet. Speciellt när man måste vara lite mer "presentabel" på jobbet *mutter*

• mugglesfan

sweet: kursen jag ska hålla är på tis och ons så jag har lite panik att hinna igenom materialet. Trist eftersom det är manfall här på kontoret pga högsommaren ute, känns inget kul att sitta här och häcka när alla andra gått hem. Fast jag kunde ju ha jobbat lite effektivare tidigare i veckan, jag erkänner... Istf att häcka på BT. Hmmm...

• Liten med Mindre

Snartis - jag vänsterprasslade lite och kikade på familjeliv. Någon tipsade om en secondhand affär med mammakläder, märkesvarianter.

Eller den kanske du redan kände till. Jag är ju nybörjare och tänkte mig nog dit någon dag.

www.mammornassecondhand.com/Salj_hos_oss.htm

• Liten med Mindre

Köpte annars en ärmlös skjorta i stretch på Zara. Prydlig, rätt lång, urringad och döljer i alla fall min mage just nu. Så den kanske funkar även med mage, med tanke på stretchen.

Svar på tråden När märker man av det?