Hej Muggles - long time, no see... NOT
BS - TACK för att vi fick ta del av din berättelse. Stort grattis igen!
Lapinette, läste som hastigast både här & i restråden om din helg - lät som om ni haft det alldeles, alldeles underbart!
Vilken GRYMMEHELG det har varit annars! Maj var så himla trist & kall, men nu kom sommaren med råge på en gång!
Var i mellansverige en vända innan i veckan - studentuppvaktning, mannens äldsta syskonbarn. Har faktist inte varit med på ngt "utspring" sen lillebror tog studenten -91, så en del hade jag allt glömt, men KUL att vara med & desto fler "Ja just det, det var ju såååå det var"-associationer som poppade upp
Satt ute hela torsdagskvällen i trädgården sen & bara njöt av den ljusa & varma kvällen. Mmm!
På detta sen en grymmehelg i Götet!! Marit Bergman i fredags - suverän konsert, hon är verkligen skön på scen! Sen Götheborg som kom tillbaka igår. Helt OTROLIGT! Runda slängar 200.000 pers som var ute & kollade längs älven, ute på öarna osv. Kanonsalut, fyrverkerier, jubel, applåder & alla verkade vara sådär grymt STOLTA! Gåshudsvarning!! Lite samma känsla som när Carolina Klüft & Susanna Kallur tog guldmedaljer på Ullevi i somras. Jag, lättrörd?? Vaddå??! Imponerande också med alla tusentals fritidsbåtar som följde henne!! Grillningen sen ute vid havet på kvällen - mmmm! ...och idag premiärdopp i havet. Redan 18C, helt perfekt!! Så nu känns det som det halvdåliga majvädret blivit kompenserat med råge!!
Mkt OT blev det här, men känner mig bara sådär jublande glad & lycklig
Imorgon ska min närmaste chef äntligen få reda på att jag är gravid, i elfte timmen, nu börjar det verkligen synas. Lite svårt att dölja/försvara med sjok av kläder när det är 30C ute...
Sweet, mail kommer snart! Vi flyger t Boston den 23 juli & är borta i två veckor, men vet inte riktigt ännu vilka dgr vi ska spendera i NYC. Vore jätteskoj att ses!!