• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Jag har inte varit så himla långt norrut heller, typ Åre. Någon gång skulle jag vilja åka upp utmed höga kusten eller åka skidor vid Riksgränsen.

• Page

De är säkert superhemliga tjuvar som håller på att gömma undan en stor diamantkupp. Plasten är bara en täckmantel!

En kikare kanske?

• Lapinette

Ahhh...köpte ju en kikare i Sydafrika men faktum är att jag ser dem ganska så väl utan. Dock jobbar de så det immar på rutorna. Inte varje kväll men ikväll har de jobbat hår. Ska bli skoj och se slutresultatet...om vi nu kommer att se någon skillnad.

Längtar även efter vårt slutresultat *SUCK*.

• Page

Det kommer bli ljuvligt när slögubbarna (hantverkarna) är klara hos er! Är det något mer än väggar och tak som ni pysslar med nu? Vad gör ni med väggarna? Tapeter? Gipsskivor? Färg? Har ni bestämt klart hur det blir i badrummet? Grått eller brunt klinkers?

• Page

När jag visualiserar dina grannar ser jag bara killarna från Bondi Beach framför mig. En renoveringsrealitysåpa som gick för några år sedan.

• Lapinette

Vardagsrum
    - 15 inlagda spots i taket
    - höjd fönsterbräda (den är låg pga att fönstret gick längre ned förut)
    - 3 vitmålade väggar

Hallen
    - måla dörrar och dörrkarmar (det har vi påbörjat men vill inte göra de två sista dörrarna pga att det är emellan dessa rum vi huvdsakligen bär möbler under vardagsrumsrenoveringen)

Badrumet
    - badkar med duschdel
    - bänk med nedsänkt handfat och undertill tvättmaskin och skåp och övertill ett stort badrumsskåp typ 150 cm med speglar
    - vitt stort kakel på väggarna och typ 10x10 cm mörk grå på golvet. Badkaret ska även kaklas in med det mörkgrå (golvet ska fortsätta upp).
    - spots i taket
    - värme i golvet
    - vit handdukstork
    ...och sen får vi se om vi köper till ett skåp för vi får ett extra utrymme då vi flyttar handfatet

• Lapinette

Mina grannar - korthåriga gillar i typ samma ålder som mig (dvs ca 37) som gärna går omkring i kalsonger. Den ena har en ganska bred och lång guldlänk runt halsen.

• Page

Det låter supersnyggt Lapinette! Vad är det för material/färg på badrumsskåpen?

• Lapinette

Sen blir det nog att måla alla garderobsdörrar i hallen, har 6 dubbelgarderober + vår klädkammare. En anledning till varför jag ville ha den här lägenheten.

När det är klar så har vi bara ett rum kvar och det rummet avaktar vi med ...

• Page

Snabb fördomsprofil på dina grannar:

De tror att de är vänner och bor ihop av bekvämlighetsskäl men är egentligen förälskade i varandra. Guldkedjan kommer nog att ta första steget!

Svar på tråden När märker man av det?